7 راز موفقیت از آنتونی رابینز که منجر به موفقیت شما می‌شود
موفقیت و انگیزشی

7 راز موفقیت از آنتونی رابینز که منجر به موفقیت شما می‌شود

با 7 راز موفقیت از آنتونی رابینز شما می توانید مسیر موفقیت خود را هموارتر کرده و به موفقیت های بیشتری در زندگی خود دست یابید.

آنتونی رابینز یکی از نابغه‌های قرن بیستم و یکم شناخته می‌شود که همه او را به خوبی می‌شناسیم و حداقل یکی از فایل‌های انگیزشی او را دیده‌ایم و یا یکی از کتاب‌های قدرتمند او در زمینه‌ی موفقیت خوانده‌ایم. آنتونی رابینز، به عنوان یک تاجر، نویسنده، خیرخواه و سخنران انگیزشی، به مردم بسیاری کمک کرده است تا زندگی خود را تغییر دهند و برای بهتر شدن آن تلاش کنند. از جمله کتاب‌های پرفروش رابینز می‌توان به قدرت نامحدود ذهن و رها کردن قدرت درونی اشاره کرد که از طریق آن‌های توانسته است میلیون‌ها دلار به دست آورد. اما چگونه آنتونی رابینز توانسته به این موفقیت‌ها دست یابد؟ با ما در سایت گرداب جذب همراه باشید و 7 راز موفقیت از آنتونی رابینز را کشف نمایید. 

1.‌  راز موفقیت از آنتونی رابینز داشتن ذهنیت سالم

 تمرین ذهنیت، یکی تمرین‌های روشن فکری نامیده می شود که بیش از 2500 سال پیش در هند آغاز شده است. آنتونی، با استفاده از این روش که بیش از هزاران سال است که توسط فرهنگ‌های مختلف سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است و می‌تواند انرژی خود را هدایت کند. این تمرین باعث کاهش فشار خون، کاهش اضطراب و به طور کلی سلامتی را بهبود می‌بخشد.  آنتونی رابینز هر روز صبح این تمرین را انجام می‌دهد. یک راز موفقیت از آنتونی رابینز داشتن ذهنی آزاد و باز بود. 

راز موفقیت از آنتونی رابینز داشتن ذهنیت سالم

2. افزایش استاندارها

تغییر ابتدا از درون آغاز می‌شود، مهم نیست که شما در زندگی چه کاری انجام می‌دهید، شما در جهت اصلاح خود پیشرفتی نخواهید کرد مگر اینکه ابتدا از درون دست به کار شوید. چه کسی در مورد دستیابی به اهداف‌هایش کاری را انجام می‌دهد ولی به آن نمی‌رسد؟

با لایق دانستن خود و ایجاد کردن استاندارهای بالایی برای سطح فکری خود می‌توانید برای اهداف خود کاری انجام دهید و به آن دست پیدا کنید. شما نیز از راز موفقیت از آنتونی رابینز برای موفقیت خود سود ببرید. 

برای کسب موفقیت و توانگری؛ دانلود کتاب صوتی قدرت جَذَبِه برایان تریسی و ران آردن (pdf)

3. هماهنگی بین ذهن و جسم

آنتونی رابینز تفاوت بین حداکثر و حداقل عملکرد را مشخص کرده است و معتقد می‌باشد که تفاوت اصلی بین حالت ذهن و جسم شما می‌باشد. اگر بدن و ذهن شما همگام نیستند ، عملکرد شما کاهش می‌یابد و شما هرگز به آنچه که می‌خواهید ، دست نخواهید یافت. فکر کنید در مورد زمانی که شما غمگین ، افسرده یا احساس خستگی می کنید ، چقدر پربار و سرحال هستید؟ آیا شما احساس می‌کنید که در حال حرکت به سمت اهداف‌ و آرزوهایتان هستید و یا کاری را برای تحقق آن‌ها انجام می‌دهید؟ من قطعاًهمچین حسی را ندارم.

این مطلب هم برای شما مفید خواهد بود:بیوگرافی آنتونی رابینز

این تمرین خیلی مهم است. وقتی شما در حالت عصبانیت هستید بدن خود را بشناسید و وضع آن را ارزیابی کنید. آیا شما دولا دولا و خمیده راه می‌روید؟ سرگردان هستید؟ چرا لبخند نزنید؟ ما چه احساسی رو داریم که به این شکل آن را بازتاب می‌دهیم؟، این ارتباط بین ذهن و بدن ماست. به همین دلیل از افراد شاد همانند آنتونی رابینز همیشه موفق هستند چون که می‌دانند که چگونه بین ذهن و بدن خود هماهنگی ایجاد کنند.

4. رها کردن

 راز موفقیت از آنتونی رابینز  در رها کردن ناگواری های گذشته است. هیچ راهی وجود ندارد که شما بتوانید به طور کامل از گذشته‌ای که داشته‌اید و به شما آسیب رسانده است فرار کنید. هنگامی که کسی به ما ستم کرد ، ما تمایل داریم که سالها و سالها و سالها بر آن تمرکز کنیم. زمان گذشت و این کینه و لجبازی به طور عمیق در ناخودآگاه ما بذر کاشت و بزرگ‌تر شد و بر روی ما اثر گذاشت بدون آن‌ که ما آن را درک کنیم.

ما تمام انرژی منفی را که در وجودمان رخنه کرده را نگه داشتیم، این طور نیست؟ بنابراین، اجازه دهید آن‌ها بروند و رهایشان کنید. گذشته را نمی‌توان تغییر داد و آنچه برای شما اتفاق افتاده مربوط به زمان حال شما نیست و تأثیری بر نتیجه‌ی امروز شما نخواهد داشت ، پس رهایش کنید و آزاد باشید.

 حال زمان رو به رو شدن با واقعیت است: گذشته را نمی توان تغییر داد. مطمئناً، شما در طول روز مدام به اتفاق‌های بدی که برایتان پیش آمده نگاه می‌کنید اما در پایان روز، می‌بینید که آنها هنوز هستند و تغییر نمی‌کنند. پس زمان خود را هدر ندهید و بر روی زمان حال تمرکز کنید، این تمرین را انجام دهید تا فردای بهتری را برای خود رقم بزنید.

احساس ارزش خود را با ارزیابی آنچه که برای شما اهمیت دارد ، تحقق بخشید. این سؤال را همیشه از خودتان بپرسید در حال حاضر از انجام چه کاری لذت میبرید؟

رها کردن

5. با اطمینان نگاه کنید

شما می‌دانید برطبق آیین و سنت عقل “آیا یک کتاب با توجه به جلد آن می‌توان قضاوت کرد؟” خوب به نظر می‌آیید، اما این اصلاً درست نیست. مردم از لحظه‌ای که شما را می‌بینند تصورات و نظرات‌شان در موردتان شکل می‌گیرد. آن‌ها در مورد راه رفتن، حرکت کردن، صحبت کردن و نفس کشیدن شما قضاوت می‌کنند.

شانه‌های شما چگونه‌اند؟ اگر خمیده و قوز کرده هستند، آن‌ها را درست کنید، ستون فقراتتان را راست و هم‌تراز کنید.

آیا شما تمایل دارید خیلی نگران به نظر برسید؟ با دست‌ها، موه‌ها ولباس‌هایتان مدام بازی می‌کنید؟ این حرکات نشان می‌دهد که شما ناراحت هستید و این خبر بدی است از نظر چشم افرادی که شما را قضاوت می‌کنند.

برای کسب آگاهی بیشتر بخوانید : عوامل موثر در موفقیت شغلی از نگاه آنتونی رابینز

دقت در تماس چشمی

تماس چشمی شما چگونه است؟ داشتن تماس چشم در مکالمات یک راه فوق العاده موفق برای نشان دادن دو چیز است: 1) شما به طور فعال گوش می‌دهید به آنچه که گفته می شود، و 2) شما نمی‌ترسید. اکثر مردم در هنگام صحبت کردن به سمت پایین یا به طرف دیگر یا اطراف نگاه می‌کنند، و تنها چیزی که به آن توجه نمی‌کنند کسانی است که با آن‌ها صحبت می‌کنند.

ایستادن همانند سوپرمن برای دو دقیقه شما را از نظر روانی تغییر می‌دهد. هنگامی که احساس می‌کنید بیشتر احساس می‌کنید که قادر هستید موقعیت‌ها را اداره کنید، شروع به کار کردن بر روی اعتماد به نفس خودتان می‌کنید – و افکار شما تغییر می‌کنند. زبان بدن از ارتباطات ظریف بین افراد است. به همین دلیل برخی از مدیران در زندگی بسیار موفق به نظر می‌رسد و اعتماد به نفس بالایی دارند چرا که از زبان بدن خود استفاده می‌کنند و به آن آگاه هستند. این ارتباطات بسیار با معنی و با مفهوم است.

 مردم این را در سطح ناخودآگاه حس می‌کنند و به شما بیشتر احترام می‌گذارند؛ زیرا شما به آن‌ها نشانه‌های غیرکلامی می‌دهید که دقیقا همان چیزی را که ارزش دارد و انتظار دارید با شما برخورد شود ، با شما انجام می‌دهند. راز موفقیت از آنتونی رابینز در کنترل احساس های دونیش بود. شما نیز می توانید استرس خود را کنترل کنید. 

6. استرس‌تان را مدیریت کنید

باور کنید یا نه! اکثر افراد می‌توانند استرس خود را کنترل کنند که در چهار روش اصلی خلاصه شده است:

روش اول کاهش استرس

ما از آن‌ها اجتناب می‌کنیم. ما از نظر ذهنی ، روحی و عاطفی خود را در آنچه که اتفاق می‌افتد خلاصه می‌کنیم و از پذیرفتن آنچه که اتفاق می‌افتد ، اجتناب می کنیم. بعضی افراد اغلب این کار را انجام می‌دهند تا هیچ چیز را احساس نکنند. خوشبختی، غم و اندوه، استرس ، از آن‌ها دور می‌شود. این روش مردم را از تجربه عشق عادلانه برخوردار می‌سازد، درست زمانی که در مقابل آن‌هاست و آنها را در یک پوسته نگه می دارد و ارتباط آن‌‌ها را با چیزهایی که زندگی از آن ساخته شده است، قطع می‌کند.

روش دوم کاهش استرس

ما ردش می‌کنیم. نه! نه! نه! ما اعتقاد نداریم که ما در حال تجربه‌ی یک احساس منفی هستیم، مانند مرگ عزیزمان. این محدودیت اغلب به شدت افزایش می یابد و شما این احساسات را به شکل قوی‌تری بدتر می‌کنید، حال چه اتفاقی می افتد؟ درست است، منفجر می‌شوید و کنترل خود را از دست ‌می‌دهید.

استرس‌تان را مدیریت کنید

روش سوم کاهش استرس

ما با مردم دیگر در بدبختی رقابت می کنیم. فکر کنید که چند بار ، شما با کسی تجربه‌ی شخصی‌تان را به اشتراک گذاشته‌اید یا سعی کردید خود را شبیه آن‌ها درآوردید؟  مثلاً: دوست‌تان به شما بگوید که عزیزی را از دست داده‌ است و ناراحت باشد، شما فوراً در جواب خواهید گفت : آه این خیلی غم انگیز است و خاطره‌ای بدتر را یاد‌آوری می‌کنید. بسیاری از افراد به جای آنکه تجارب خود را از شادی‌هایشان با دوستانشان به اشتراک بگذارند و از پاداش لذت ببرند بر عکس این کار را انجام می‌دهند. این مسابقه به هیچ کس کمک نمی کند. این بی ثمر است و مسیری برای روح یا رشد عاطفی نیست.

روش چهارم کاهش استرس

آنها از درد یاد می‌گیرند و از استرس برای بهتر شدن خود استفاده می‌کنند ، خود را به چالش می‌کشند و این تغییرات وارد ادارک آن‌ها می‌شود و در ادامه‌ی جاده‌ زندگی ، آن‌ها به آن موقعیت‌ها مدام برخورد می‌کنند. حقیقت این است: مشکلات ، غم و اندوه و موانع “راز” جهان را مخفی و آن را مدام دور می‌کند.

7. احساسات خود را کنترل کنید

کنترل احساسات ما آسان نیست و مبارزه روزمره بسیاری از ما است. میزان افرادی که در جهان زندگی می‌کنند و پتانسیل خود را درک نمی‌کنند و کاری انجام نمی‌دهند، زیرا آنها به خود اعتماد ندارند و طلاق می ‌گیرند و یا همسر خود را ترک می کنند و عملکرد شغلی خود رنج می‌برند و هرچه بیشتر این را درک کنیم، بیشتر این را با چشم خودم می بینم، سخت تر آن است که شکست خود را ببینیم.

احساسات خود را کنترل کنید

به همین دلیل راه‌های فوق‌العاده برای کنترل احساسات راه‌های زیر می‌باشد:

  • شناسایی آنچه که احساسات ما را بهتر می‌کند.
  • تشخیص این احساسات، و شکرگزاری از خدا بخاطر اینکه هنوز زنده هستیم تا احساس کنیم.
  • معلوم می شود چه اتفاقی می افتد: ما این را برای یک دلیل تجربه می کنیم، درست است؟ این دلیل است
  • به یاد آوردن اینکه چگونه قبل از آن به آن رسیدید
  • دانستن اینکه ما می‌توانیم این احساسات را با برخورد و رفتار امروزمان با آن، در آینده آن را برطرف کنیم.

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. اگر راز موفقیت از آنتونی رابینز برای شما کار نمی‌کند (صادقانه رفتار و احساسات خود را در نظر بگیرید)، مستند “I’m not Your Guru” آنتونی رابینز را تماشا کنید. این فیلم فوق العاده است، نگاهی دست اول به سحر و جادو سمینارهای قدرتمند رابینز  می‌باشد. شما در هر شرایطی می‌توانید موفقیت خود را پیدا کنید. 

در رابطه با راز موفقیت از آنتونی رابینز و موفقیت خود در زندگی حرفه ای و شخصی تجربه و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه