رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در فضای مجازی نوشت: به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار میدهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در فضای مجازی نوشت: به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار میدهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.
وی با بیان اینکه دیدید که پایگاههای نظامی آمریکا در کشورهایتان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد، تصریح کرد: قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است. تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.
