3
موفقیت و انگیزشی

برایان ترسی و ران آردن از رمز و راز جذب یک مرد سخن می گویند

با آموزه ها و سخنان برایان ترسی و ران آردن رمز و راز جذب یک مرد را یاد بگیرید و هر مردی را که می خواهید و دوستش دارید به خود جذب کنید.

برای شناخت راز جذب یک مرد ، باید ویژگی های شخصیتی او را خوب بشناسید. به قول افلاطون ، مردها سه دسته اند: دوستدارن عقل ، دوستداران ثروت و دوستداران افتخار. همه این سه گروه عاشق جذابیت هستند و هر کدام به شیوه ای از جذابیت شان برای رسیدن به اهدافشان کمک می گیرند. دوستداران عقل با کمک گرفتن از جذابیت،  به جلال و بزرگی می رسند. دوستداران ثروت ، راه های کسب ثروت را به کمک جَذَبه شان طی می کنند و دوستداران افتخار در مبارزه بر حریف هایشان از قدرت جذبشان استفاده می کنند. همه مردان برای رسیدن به اهدافشان از جَذَبه و قدرت نفوذشان کمک می گیرند. حال که جذابیت تا این حد مهم و اساسی است ، برای رسیدن به اهدف خود راز جذب یک مرد را یاد بگیرید.

12

 مطالب این صفه مفید است: کتاب صوتی در سینه ات نهنگی می تپد؛ نوشته عرفان نظر آهاری

جَذبه را چگونه کسب کنیم؟

 برای جذابتر شدن آیا واقعا راهی هست؟ آیا همه می توانند راه های جذاب تر شدن را یاد بگیرند؟ یا فقط عده معدودی که دارای پتانسیل های خاص هستند ، می توانند آن را کسب کنند؟ بله دوستان خوش بختانه همه افراد می توانند با جذبه شوند و قدرت نفوذشان را افزایش دهند. چندین روش برای جذابتر شدن وجود دارد. اگر آن را یاد بگیرید و در رفتارتان به کار ببرید شما هم جذاب می شوید. جذاب که شدید ، می توانید همچون گل خوش بو که پروانه را خود جذب می کند شما هم مرد مورد علاقه تان را جذب کنید. اما باید بدانید مردان به چه چیزهایی نیاز دارند و از چه چیزهایی خوش شان می آید. در ادامه به شما خواهم گفت مردان چه نیازهایی را دارند.

برای یادگیری بیشتر گوش فرا دهید به ؛ کتاب صوتی چگونه از قدرت کلاممان به نفع خود استفاده کنیم نوشته؛ جول استین

راز جذب یک مرد از بیان برایان ترسی و ران آردن

به قول برایان ترسی مردان عاشق جذبه هستند ، آن موقع آن ها چون موم در دستان شما هستند. مردان زمانی که احساس ارزشمند بودن و مهم بودن کنند ، جذاب می شوند. موفقیت ، موقعیت اجتماعی و احترام از سوی افراد مهم زندگی به مردان احساس با ارزش بودن می دهد. این احساس برایشان انگیزه ای می شود که نان آور خانه و خانواده باشند. احساس با ارزش و مفید بودن مردان در هویت فردی و اجتماعی آن ها نقش مهمی دارد.

برخی از مردان بدون وقفه کار می کنند ، چون احساس ناامنی دارند و حس می کنند که باید بیشتر کار کنند. به گفته روانشناسان مردان حسی به اسم « حس نگرانی از موقعیت» را دارند. آن ها همیشه از این می ترسند  که مبادا هر چه دارند را در یک لحظه از دست بدهند ، بدون این که به موفقیت های قبلیشان توجهی داشته باشند.

 حال که رگ خواب مردها دست تان آمد برای جذب کردنشان می دانید چه کار کنید. همان طور که شما هم متوجه شدید،  همه مردان موفقیت را دوست دارند. با باز گو کردن موفقیت هایشان خیلی راحت می توانید جذبشان کنید. راه جذب یک مرد ساده است در ادامه رمز و راز جذب  یک مرد را به شما خواهم گفت.

راز جذب یک مرد

3

از مرد مورد نظرتان در رابطه با موفقیت هایش چند سوال بپرسید.

 او را به خاطر موفقیت هایش ستایش و تشویق کنید.

از او به خاطر پیروزی و موفقیت هایش تقدیر و تشکر کنید.

 سعی کنید تحت تاثیر کارهایی که انجام داده و یا می دهد  قرار بگیرید.

 حالا که  رمز و راز جذب یک مرد را دانستید در زندگیتان آن را عملی کنید و مطمئن باشید که مردتان با دیدن این رفتار ، شما را دوست خواهد داشت و به شما جذب خواهد شد. با آگاهی از راز جدب یک مرد ، مرد دلخواه تان را به خود جذب کنید. 

تجربه شخصی برایان ترسی در رابطه با موفقیت

بران ترسی تعریف می کند که زمانی که پسرم مایکل 5 سالش بود از مدرسه با خوشحالی برگشت ، ازش احوالش را پرسیدم و دلیل خوشحالیش را جویا شدم ، جواب داد که معلمم امروز به من گفت که به من افتخار می کند. کمی بعد دوباره با حسی خاص همان جمله را تکرار کرد. در آن لحظه متوجه شدم که معلم مایکل هم چون من رشته محبت را در قلب او روشن کرده بود. از آن روز به بعد یاد گرفتم که از بچه هایم به خاطر انجام  کارهای خوبشان تقدیر کنم و به آن ها بگویم که بهشان افتخار می کنم چون می دانستم این جمله چه تاثیر بر روی آن ها می گذارد. هر بار که به آن ها می گفتم خیلی به شما افتخار می کنم حس ارزشمندی و اعتماد به نفس را در وجوشان می دیدم.

داستان برایان ترسی اهمیت این جمله « من به موفقیت های تو افتخار می کنم» را برایمان روشن کرد. پس دوستان عزیز اگر شما هم قصد دارید که مرد مورد نظرتان را جذب کنید از این جمله زیاد استفاده کنید و از مردتان به خاطر کارهایی که برایتان انجام می دهند تقدیر و تشکر کنید. ارزش موفقیت ها و پیروزی هایش را بدانید. مردان هنگامی که این کلمه ها را از زنشان می شنود شدیداً تحت تاثیر قرار می گیرند و به سادگی جذبشان می شود. تکرار جمله « عزیرم من به تو افتخار می کنم»، راز جذب یک مرد است.

تمرین کاربردی برای جذب مردان

احتمالا شما هم در زندگیتان زنانی با قیافه معمولی را در کنار مردان خوش قیافه و موفق دیده ای و تعجب کردی و گفتی که آن مرد در آن زن چی دیده که کنارش مانده است؟ جواب ساده است. مرد همان چیز را در زن می بیند که زن در مرد دیده است. زن باز تاب تصویر مرد را در خودش باز می تاباند. هر چی در مرد وجود دارد زن آن را می بیند و از آن تاثیر می پذیرد. بعد آن را در رفتارش باز می تاباند. به همین دلیل مرد هر صفتی که خودش دارد را در زنش می بیند و در کنارش می ماند. به همین سادگی.

اگر دوست داری دوست داشته شوید ، پس دوست بدارید. اگر دوست دارید عاشقتان شوند ، عاشق شوید ، اگر دوست دارید ، مردان خوب جذبتان شود ، خوب باشید و جذب مردان خوب شوید. نکات گفته شده در این مقاله را در زندگیتان تمرین کنید و نتیجه را ببینید.

تمرینی دیگر برای جذب مردان

مردی که بهش علاقه دارید را انتخاب کنید. سوال های ساده ای از او بپرسید، هنگامی که جواب داد ، به صورتش بنگرید ، کمی به جلو خم شوید ، طوری گوش کنید که گویی پاسخش خیلی جالب است. موقعی که مرد صحبتش را قط کرد ، با حرکات بدن بهش بفهمانید که با تمام وجود حرفهایش را گوش کرده ای و حرفهایش برایتان مهم است. در رابطه با صحبت هایش سوال های کوتاه از او بپرسید و مشتاقانه منتظر جوابش باشید. مثلاً می توانید ازش بپرسید « بعدش چی شد ، یا چه اتفاقی برات افتاد ، در آن موقع تو چی گفتی». با این کار او را تشویق می کنید که به حرف هایش ادامه دهد. این فرصتی برای شما است که در او رخنه کنید و او را به سمت خودتان جذب کنید.

در این متن تلاش کردیم رمز و راز جذب مردان را بازگو کنیم. از بیان برایات تریسی گفتیم که مردان عاشق قدرت ، موفقیت و معروفیت و شهرت هستند. اگر به مردان برای رسیدن به موفقیت هایشان تشکر و قدر دانی کنید ، به راحتی خواهید توانست در دلشان نفوذ کنید و انها را برای همیشه کنار خود نگه دارید. آیا شما توانسته اید ، مرد دلخواهتان را برای خود حفظ کنید؟ تجربه و نظر خود را در این باره با کتاب صوتی به اشتراک بگذارید. 

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه