کتاب صوتی در سینه ات نهنگی می تپد

کتاب صوتی در سینه ات نهنگی می تپد

نویسنده: عرفان نظرآهاری

گوینده: فریما فقیراللهی

ناشر صوتی: استودیو نواسازان باران کردستان

6,000 تومان

دسته بندی : دسته بندی نشده

یکی از بهترین کتاب های خانم عرفان نظر آهاری کتاب صوتی در سینه ات نهنگی می تپد است که با صدای بسیار زیبا خانم فریماه فقیراللهی صوتی شده است. این کتاب به زیباترین شکل ممکن با مخاطب ارتباط برقرار می کند. صدای بسیار زیبای خانم فقیر اللهی می تواند آرامش را با حسی بسیار زیبا میهمان شما نماید.

این اثر عرفان نظر آهاری را نیز صوتی بشنوید: وای اگر پرنده ای را بیازاری

لطافت روح آدمی در این کتاب به تصویر کشیده می شود و به گونه ایست که حتی اگر بارها و بارها کتاب را بشنوید، خسته نخواهید شد.

بخشی از کتاب صوتی در سینه ات نهنگی می تپد

ما همسایه خدا بودیم. شاید مرا دیگر نشناسی، شاید مرا بیاد نیاوری، اما من تو را خوب می شناسم. ما همسایه شما بودیم و شما همسایه ما و همه یمان همسایه خدا. یادم می آیدگاهی وقتها می رفتی و زیر بال فرشته ها قایم می شدی و من  هم همه آسمان را دنبالت می گشتم. تو می خندیدی و من پشت خنده ها پیدایت می کردم. خوب یادم هست که آن روزها عاشق آفتاب بودی. توی دستت همیشه قاچی از خورشید بود. نور از لای انگشتهای نازکت می چکید. راه که می رفتی ردی از روشنی روی کهکشان می ماند. یادت می آید؟!!

گاهی شیطنت می کردیم و می رفتیم سراغ شیطان، تو گلی بهشتی به سمتش پرت می کردی و او کفرش در می آمد. اما زورش به ما نمی رسید.  فقط می گفت همین که پایتان به زمین برسد، می دانم چطور از راه بدرتان کنم. تو شلوغ بودی، آرام و قرار نداشتی. آسمان را روی سرت می گذاشتی و شب تا صبح از این ستاره به آن ستاره می پریدی و صبح که می شد در آغوش نور به خواب می رفتی.

اما همیشه خواب زمین را می دیدی. آرزویی رویاهای تو را قلقلک می داد. دلت  می خواست به دنیا بیایی و همیشه این را به خدا می گفتی. آنقدر گفتی و گفتی تا خدا به دنیایت آورد. من هم همین کار را کردم. بچه های دیگر هم. ما به دنیا آمدیم و همه چیز تمام شد. تو اسم مرا از یاد بردی و من اسم تو را. ما دیگر نه همسایه  هم بودیم و نه همسایه خدا. ما گم شدیم و خدا را گم کردیم. دوست من، هم بازی بهشتی ام، نمی دانی چقدر دلم برایت تنگ شده. هنوز آخرین جمله خدا توی گوشم زنگ می زند. از قلب کوچک تو تا من یک راه مستقیم است، اگر گم شدی  از این راه بیا، بلند شو، از دلت شروع کن، شاید دوباره همدیگر را پیدا کنیم………….

کتاب صوتی در سینه ات نهنگی می تپد تقدیم به روح های زیبای زمینی امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید. صدای زیبای خانم فقیر اللهی قطعا زیبایی این اثر را صد چندان می کند.

هیچ کس نمی تواند نهنگی را در تنگی نگه دارد، تو چطور می خواهی قلبت را در سینه نگه داری؟ و چه دردناک است وقتی نهنگی مچاله می شود و وقتی دریا مختصر می شود و وقتی قلب خلاصه می شود و آدم قانع. این ماهی کوچک اما بزرگ خواهد شد و این تنگ بلورین، تنگ و سخت خواهد شد و این آب ته خواهد کشید.

بخشی از این کتاب صوتی رو با هم بشنویم

6,000 تومان

1 دیدگاه برای کتاب صوتی در سینه ات نهنگی می تپد

  1. اسرا

    عالی بود واقعا لذت بردم هم از این کتاب زیبا وهم از صدای خانم فقیراللهی.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی