جذب
موفقیت و انگیزشی

جذب مرد دلخواه با 12 نکته بسیار ساده و کاملاً کاربردی

12 نکته ساده برای جذب مرد دلخواه خود را یاد بگیرید ببخ راز جذب مردان پی ببرید و با عملی کردن این نکات مرد دلخواه خود را برای همیشه مال خود کنید.

چگونه مرد مورد علاقه­ ام را شیفته خود کنم؟ چه رفتاری داشته باشم؟ چه کار کنم؟ تا مردی را که دوست دارم به خود جذب کنم؟

اگر شما یک دختر هستید که از زیبایی و طراوت زیاد برخوردار هستید و تمام امکانات برای جذب شدن توسط یک مرد را دارید. ولی نمی توانید مرد مورد نظرتان را به خود مجذوب کند. نگران نباشید. راه حل مشکل شما اینجاست. ما به شما خواهیم گفت که چه کار کنید تا مرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. یادگیری و به کار بردن 12 نکته ساده به شما کمک خواهد کرد که مرد دلخواه خود را برای همیشه پیش خود نگه دارید. پس کتاب صوتی را با راز و رمز جذب مرد دلخواه همراهی کنید. 

راز و رمز جذب مرد دلخواه

احتمالاً شما هم در اطراف خود زنانی با قیافه و سر و وضع معمولی را در کنار مردان بسیار شیک و جذاب و موفق دیده اید؟ به نظر شما این زن چگونه توانسته اند ؛ در کنار چنین مردانی باقی بمانند؟ همه چیز به اعتماد به نفس بالای این زنان و ویژگی های درونی انان برمی گردد. این زنان رمز و راز جذب مرد دلخواه را به خوبی اموخته اند و نکاتی که موجب جذاب تر شدن افراد می شود را می دانید. اگر شما هم دوست دارید در جامعه خوب بدرخشید و مرد دلخواه خود را جذب نماید ، با ما همراه شوید و نکاتی که در ادامه آمده است را مو به مو اجرا کنید. 

هنر جذابیت را یاد بگیرید

جذابیت یک هنر است. این هنر را بعضی ها به صورت ذاتی دارند ، یعنی به طور ناخود آگاه آن را کسب کرده اند. یا از طریق وراثت و یا از طریق محیط بدون اینکه خودشان متوجه شوند هنر جذابیت را به دست آورده اند. اما همه اینقدر خوش شانس نبوده اند که آن را ناآگاهانه  کسب کنند. این افراد لازم است برای کسب جذابیت تلاش آگاهانه داشته باشند و انرژی صرف کنند. برای جذب مرد دلخواه  باید خودتان جذاب باشید. برای کسب جذابیت و رسیدن به تمام آرزوهایتان این مقاله را تا آخر بخوانید.

اگر به مطالعه بیوگرافی افراد علاقه مندید  ،بخوانید : ببوگرافی استر هیکس بزرگترین مربی قانون جذب در جهان

جذب مردان

چند تکنیک ساده برای جذب یک مرد

مردان از نظر ویژگی های عاطفی با زنان کاملاً تفاوت دارند. برای رخنه کردن در قلب یک مرد باید اول به مغزش وارد شوید. راه ورود به قلب مردان و دریچه ورود به آن ، مغزشان است. اگر بتوانید به مغز یک مرد وارد شوید ، کلید قلبش را پیدا کرده اید. ورود به مغز مردان کار مشکلی نیست اما نیاز به یادگیری یک سری اصول و روش دارد. 

گوش دادن به این کتاب صوتی نیز برای شما مفید است: کتاب تمرین نیروی حال اثر اکهارت توله

بفهمید که انتخاب درستی داشتید

قبل از هر چیزی مطمئن شوید که او مرد دلخواه و مناسب شما است و شما کنار هم می توانید خوشبخت شوید. اگر انتخابتان عجولانه و احساسی باشد ، در آینده با مشکل برخورد می کنید. قبل از این که بخواهید دل مرد مورد نظرتان را به دست آورید و او را مجذوب خود کنید ، مطمئن شوید که او تمام صفاتی که برای شما قابل ستایش و دوست داشتنی است را دارد. 

بفهمید که آیا او آن ویژگی های اخلاقی که از مردتان انتظار دارید را دارد یا نه. تا مطمئن نشدید لطفا هیچ اقدامی در این زمینه نکنید.

همانی باشید که هستید

هیچ وقت سعی نکنید برای مرد مورد نظرتان نقش بازی کنید. مردان از اینکه بفهمند که برایشان نقش بازی کردی و رفتارتان واقعی نبوده بیزارند. مطالعه های انجام شده در مورد جدایی افراد نشان داده که 99 درصد جدایی ها علتش نقش بازی کردن زنان بوده است. مرد بعد از ازدواج متوجه شده که اخلاق و کردار واقعی خانمش با چیزی که در اول آشنایی نشان داده متفاوت است. انسان تا مدت زمانی می تواند نقش بازی کند، در دراز مدت به شخصیت اصلی خودش برمی گردد و دیگر نمی تواند نقش بازی کند. اگر از همان ابتدا خود واقعیتان نباشید در آینده شکست خواهی خورد.

برای جذب مرد دلخواه خود  به او علاقه نشان دهید

مردان تا نفهمند که به آنها علاقه دارید ، اجازه ورود به مغزشان را به شما نمی دهند. در صورتی که توجه و علاقه کافی برای شنیدن حرف های یک مرد داشته باشید ، او هم اجازه می دهد به افکارش راه یابید. برای نشان دادن توجه و علاقه تان نسب به او از زبان بدن استفاده کنید. با زبان طبیعی و بازوهای گشوده می توانید به گفته های او گوش کنید. این طوری مرد هم متوجه علاقه شما شده و شروع به بازگو کردن افکارش می کند. با تکان دادن سر گفته­ هایش را تایید کنید تا متوجه شود که دارید گوش می کنید.

جذب10

تحت تاثیر گفته های مرد دلخواه خود قرار بگیرید

سعی کنید با دقت زیاد به گفته هایش گوش فرا دهید، به گونه ای که از تاثیر حرفهایش متاثر شوید. مرد اگر تاثیر حرفهایش را در صورت شما ببیند بیشتر دلگرم حرف زدن می شود و حرف دلش را به شما خواهد گفت. تحت تاثیر قرار گرفتن روشی برای جذب فقط مرذان نیست با این تکنیک مردان نیز می توانند زنان را به خود جذب کنند.

از قضاوت و داوری بپرهیزید

هیچ مردی از قضاوت کردن در مورد رفتار و کردارش خوشش نمی آید. نکوهش و سرزنش را کنار بگذارید و نگویی چرا این کار یا آن کار را کردی ، نگویید که چگونه توانستی این کار را بکنید ،اگر من بودم این کار را نمی کردم. با این حرفها مردان را از خود دور می کنید.

از کلمه چرا دوری کنید

تکرار مکرر کلمه چرا انرژی منفی دارد و وضعیت شما را بحرانی و پرتنش می کند. هر اندازه برایتان ممکن است از گفتن این کلمه بپرهیزید. موقعی که شما به یک مرد می گویید چرا این کار را کردید ، این معنی به ذهن مبادر می شود که شما احمق هستید که این کار را کردید و این رفتار داشته اید. سعی کنید به جای استفاده از کلمه چرا از جمله لطفا بیشتر توضیح دهید استفاده کنید. جذب مرد دلخواه به این شیوه ممکن و محقق می شود. 

جمله «ما نیاز به گفتگو داریم» را برای شروع گفتگو استفاده نکنید

مردان از این جمله بیزارند و با شنیدن آن گفتگو را ادامه نمی دهند و حرفی نمی زنند. گفتگو را به صورت غیر رسمی مانند موقعی که مشغول انجام دادن کاری هستید ، شروع کنید و ضمن انجام آن کار یواش یواش موضوع گفتگو را باز کنید.

به او نشان دهید که استقلال دارید

مردان از زنان مستقل که از عهده کارهای خود برمی آیند خوششان می آید و شیفته شان می شوند. ضمن تایید ایده های همسرتانه مردتان نشان دهید از عهده نیازهای خود بر می آیید و برای هر کاری نیازمند کمک او نیستید.

مهربان باشید

مردان  زنان مهربان را دوست دارند. مردانبه همان میزان که  دوست دارند همسرشان مستقل باشد، از زن مهربان و رئوف خوششان می آید. مهربان بودن به زن جذابیت می بخشد و او را لایق جذب شدن می کند. مردان شیفته زنان مهربان می شوند.

همان گونه که هست او را بپذیرید

هیچ وقت سعی نکنید مردتان را تغییر دهید؛ او را همان گونه که هست بپذیرید با تمام کاستی ها و کمبودهایش. اجازه دهید او خودش باشد و برای جلب نظر شما نقش بازی نکند.  هر گاه مرد متوجه شود که از او می خواهید که تغییر کند به راحتی از زندگیتان کنار می رود و شما را تنها خواهد گذاشت حتی اگر با تمام وجود عاشقتان باشد.

برای جذب مرد دلخواه خود به ظاهرتان برسید

مردان نیز چون زنان از ظاهر آراسته و مرتب خوششان می آید. لازم نیست تجملی باشید و همچون مدل ها لباس بپوشید. نکات بهداشتی را رعایت کنید و مرتب و تمیز باشید. بگذارید لباستان عزت و اعتماد به نفس را در وجودتان برانگیزد. پوشیدن لباس منظم و مرتب  برای جذب مرد دلخواه ضروری است.

طوری رفتار نکنید که برای ازدواج شتابزده هستید

اگر فکر می کنید که مرد دلخواه شما زمان زیادی را برای انتخاب شما صرف کرده است و دیگر وقتش است که ازدواج کنید؛ به هیچ وجه شتاب نکنید. به هیچ وجه شما پیش قدم نشوید. اجازه دهید، او پیش قدم شود و پیشنهاد دیدار با والدینتان را بدهد.

حالا دیگر شما می دانید که چگونه مرد دلخواه خود را برای زندگی به خود جذب کنید و برای همیشه او را پیش خود نگه دارید. روش های گفته شده را در رابطه با مردان به کار بگیرید و متوجه تغییر در زندگیان شوید.

در رابطه با جذابیت ، جذب مرد دلخواه ، جذب زن دلخواه و علل و عماملی که موجب جذب افراد می شود و عواملی که جذابیت را کاهش می دهد ، تجربه و نظر خود را با کتاب صوتی به اشتراک بگذارید. 

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه