موفقیت و انگیزشی

هفت درس برای موفقیت در قرن بیست و یکم از برایان ترسی

اگر همت کرده اید که در زندگی موفق شوید، هفت درس برای موفقیت در قرن بیست و یکم از برایان ترسی چیزی است که به آن نیاز دارید.

در این مطلب تعدادی از مهمترین ایده هایی که در موفقیت بسیار تاثیر گذار هستند ، بیان شده است. این نکات مهم حاصل بیش از سی سال تلاش برایان ترسی در زمینه موفقیت و هدف می باشد. اگر خواهان موفقیت و توانگری در زندگی هستید ، هفت درس برای موفقیت در قرن بیست و یکم را همراه با کتاب صوتی یاد بگیرید . با استفاده از آن موفقیت را از آن خود کنید. 

درس اول از هفت درس برای موفقیت از برایان ترسی

دنیای بیرون انعکاسی از دنیای درون افراد است. برای بهتر شدن زندگی و دنیای بیرونی خود باید دنیای درون خود را اصلاح و بهتر کنید. هیچ محدودیتی در بهتر شدن درون شما وجود ندارد. پس هر اندازه که دوست داشته باشید، بدون هیچ محدودیتی می توانید، دنیای بیرون و زندگی شخصی و اجتماعی خود را بهبود ببخشید.

زندگی شما  فقط و فقط زمانی بهتر می شود که خود شما بهتر شوید.

کتاب صوتی پیشنهادی ما ؛ کتاب صوتی قدرت برنامه ریزی برایان ترسی

درس دوم از هفت درس برای موفقیت از برایان ترسی

مهم نیست از کجا می آیید. مهم این است که به کجا می خواهید برسید. اتفاق های گذشته و کسی که در گذشته بوده اید را به طور کلی فراموش کنید. گذشته شما نمی تواند آینده شما را بهتر کند. برای داشتن زندگی بهتر رویدادهای تلخ گذشته و حوادث ناگوار و نابرخورداری های گذشته را به دست فراموشی بسپارید. به آینده فکر کنید. به این که چه چیز (هدف) هایی را می خواهید و چگونه می خواهید به آن چیزها (هدف ها) برسید، فکر کنید.

از این صفحه دیدن نمائید ؛ بیوگرافی لئوناردو اویلر پدر آنالیز عددی

آینده شما توسط محدودیت های ذهن شما محدود شده است. برای بهتر شدن آینده شما هیچ محدودیتی وجود ندارد. آینده ایده آل خود را آن گونه که باید باشد و آن گونه که می خواهید باشد ، به تصویر بکشید. واضح و شفاف مشخص کنید که می خواهید ، کار، ویژگی های شخصیتی ، روابط شما با دیگران ، سلامتی و تناسب اندام ، کیفیت زندگی و هر چیزی که دوست دارید بهتر شود ، چگونه باید باشد. برای دست یابی به آن و راه های رسیدن به آن ، کیفیت را تعیین کنید.

هفت درس برای موفقیت در قرن 21
هفت درس برای موفقیت در قرن 21

درس سوم ار هفت درس برای موفقیت از برایان ترسی

هر چیزی که در ابتدا به نظر بی ارزش می رسد ، می تواند بعدها با ارزش شود. انجام هر چیزی قبل از این که در آن مهارت کسب کنید ، سخت و مشکل است. یکی از دلایل شکست افراد این است که به محض این که در کار خود با مشکل برخورد می کنند ، پا پس می کشند. بی خیال ادامه کار می شوند. آن ها به سطح قدیمی عملکرد خود می رسند. باید بدانید که انجام هر کاری در ابتدا مشکل است. با پیشرفت کار ، انجام آن به تدریج آسان تر می شود. کار سخت را باید چندین مرتبه انجام دهید تا برایتان آسان شود.

درس چهارم از هفت درس برای موفقیت در قرن بیست و یکم

شما به اندازه انتخاب هایی که برای بهتر شدن زندگی خود انجام می دهید ، آزاد هستید. به اندازه تمام جایگزین هایی که برای بهتر شدن وضعیت خود انتخاب می کنید، آزاد هستید. یک از برتری های انسان آزادی است. انتخاب هایی که انجام می دهید ، آزادی شما را تعیین می کند. محدودیت در انتخاب شما وجود ندارد. مگر این که خود شما با استفاده از تصورات قبلی و دانش و آگاهی قبلی خود را محدود نمائید. برای پیشرفت کار خود همیشه احتمال های جدید را در نظر بگیرید. در احتمال های بعدی شما شاید ، بذر موفقیت شما نهفته باشد. هفت درس برای موفقیت از برایان ترسی را در زندگی خود عملی کنید.

درس پنجم از هفت درس برای موفقیت در قرن بیست و یکم

می توانید، هر دانش و مهارتی که برای بهتر شدن زندگی شما نیاز است را یاد بگیرید. انسان موجودی با قدرت تفکر و قابل یادگیری است. هر چیزی که دیگران توانسته اند ، یاد بگیرند ، شما هم می توانید ، بیاموزید.

دانش و مهارت تازه  مورد نیاز را برای بهبود زندگی خود را یاد بگیرید. با استفاده از آن دانش زندگی خود را بهبود ببخشید. با دانش به دست آورده زندگی خود را به چیزی که باید باشد ، تبدیل کنید.

درس ششم از هفت درس برای موفقیت در قرن بیست و یکم

در هر سختی که در پیشرفت کار با آن مواجه می شوید ، بذری برای مزیت و سودهای بعدی وجود دارد. گاهی اوقات فرصت ها خود را در قالب مشکلات به شما نشان می دهند. فرصت های مبدل را در سختی ها و مشکلات پیش رو بیابید. مطمئن باشید که درون هر مشکل و رویداد ناگوار ، بذری برای موفقیت وجود دارد. از آن فرصت ها برای بهبود وضعیت خود استفاده کنید.

هفت درس برای موفقیت در قرن 21
هفت درس برای موفقیت در قرن 21

درس هفتم از هفت درس برای موفقیت از برایان ترسی

محدودیت ها زائیده ذهن شما هستند. تنها محدودیت شما در انجام کاری که می خواهید باشید. یا چیزی که مایل هستید به دست آورید ، محدودیت هایی است که شما در ذهن خود آن را ایجاد کرده اید. محدودیت ها در بیرون از شما نیستند. آن ها در درون شما و در ذهن شما جا خوش کرده اند. محدودیت ها را از خود دور کنید. انسان آزاد آفریده شده است.

حتی اگر ستمگران بتوانند ، جسم افراد را به تسلط خود درآورند ، به هیچ وجه نخواهند توانست ، ذهن و فکر افراد را به تسلط خود در آورند. ذهن و فکر دیگران را نمی توان با هیچ قدرتی به تسلط خود درآورد. ذهن شما به خود شما تعلق دارد. هیچ کس و هیچ شرایطی نمی تواند برای ذهن شما محدودیت ایجاد کند.

شما آزاد هستید. از قدرت آزادی ذهن خود برای بهتر شدن اوضاع خود کمک بگیرید. آینده و زندگی ایده آل خود را بدون داشتن هیچ محدودیت به تصور درآورید. شفاف مشخص کنید که چه چیزهایی را می خواهید. هفت درس برای موفقیت در قرن بیست و یکم را یاد بگیرید و در موفقیت های خود از ان استفاده نمائید.

هفت درس برای موفقیت در قرن بیست و یکم

  • اهداف خود را به وضوح مشخص کنید.
  • هر چیزی که خواهانش هستید را درست و دقیق مشخص کنید. اهداف خود را اولویت بندی کنید.
  • برنامه ای برای رسیدن به اهداف خود تعیین کنید.
  • مشخص کنید چه چیزهایی را می خواهید؟
  • چگونه می خواهید به آن ها برسید؟
  • برای رسیدن به خواسته های خود چه چیز هایی را نیاز دارید؟
  • چه دانش و معارتی را برای بهتر شدن کار و زندگی خود نیاز دارید؟
  • چگونه می خواهید آن دانش و مهارت رامی خواهید در خود پرورش دهید.

عادت های صحیح و درست را برای اجرای برنامه خود یاد بگیرید.

عادت های شما زندگی شما را می سازد. عادت های قدیمی که منجر به زندگی امروز شما شده است را ترک کنید. عادت هایی که افراد موفق برای کسب موفقیت های خود داشته اند را بیاموزید.

خود را موظف به اجرای برنامه خود کنید.

خود را مجبور کنید که برنامه ای که تعیین کرده اید را تحت هر شرایطی به درستی انجام دهید. در انجام کارها کوتاهی نکنید. خود را متعهد به وظایف کاری و شخصی خود کنید.

هفت درس برای موفقیت در قرن بیست و یکم از برایان ترسی را برای بهبود زندگی کاری و شخصی خود به کار ببرید. توصیه های موجود در آن را در زندگی خود اجرا کنید و به نتیجه نیک آن ایمان داشته باشید. 

آیا شما راه های رسیدن به موفقیت را پیموده اید؟ آیا از شکست های احتمالی درس گرفته اید؟ آیا امید و باورهای محکم رسیدن به موفقیت را در خود پرورش داده اید؟ آیا آرزو و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را بر روی کاغذ آورده اید؟ آیا راه های رسیدن به موفقیت را به درستی اجرا کرده اید؟ پس در رابطه با هفت درس برای موفقیت در قرن بیست و یکم از برایان ترسی و تجربه خود از شکست و موفقیت های زندگی ، نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و یا تجربه شخصی خود را با کتاب صوتی به اشتراک بگذارید.

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه