کتاب راز راندا برن
موفقیت و انگیزشی

معرفی کتاب راز راندا برن

کتاب راز راندا برن یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های چند سال اخیر در زمینه قانون جذب است که طرفدارن بسیار زیادی در اکثر نقاط دنیا دارد.

کتاب راز تا کنون به 44 زبان دنیا ترجمه شده است و افراد بیشماری توسط آن به موفقیت‌های زیادی در زندگی رسیده‌اند. اگر شما نیز به کسب موفقیت و توانگری دل بسته اید، از قانون راز مطلع شوید و این قانون ازلی و لبدی را در زندگی خود جاری و ساری نمایید. برای اگاهی از چگونگی قانون راز کتاب راز نوشته ران اردن را بخوانید و تمرین های عملی ان را اجرا نمایید. کتاب صوتی این بار به معرفی کتاب راز راندا برن می پردازد.

داستان تولد راز به قلم راندا برن

سال گذشته زندگی‌ام حسابی به هم ریخت. از شدت کار از پا افتادم ، پدرم ناگهان از دنیا رفت و روابطم با همکارانم و کسانی که دوست‌شان داشتم دچار بحران شد. در آن موقع نمی‌دانستم که قرار است از دل این همه ناامیدی بزرگ‌ترین هدیه زندگی‌ام بیرون بیاید.

کشف قانون راز

همان سال گذشته بود که به گوشه‌ای از یک راز بزرگ که در واقع همان راز زندگی بود پی بردم. با خواندن کتابی که صد سال پیش چاپ شده بود و دخترم هیلی آن را به من هدیه داد به این راز بزرگ رسیدم. سپس شروع به مطالعه بیشتر در این زمینه کردم و در طول تاریخ به تعقیب راز پرداختم که در این کتاب آمده بود. از اینکه فهمیدم تعداد زیادی مثل من این راز را کشف کرده بودند شگفت زده شدم. بزرگترین مردان تاریخ در شمار کاشفان این راز بودند: افلاطون ، شکسپیر ، نیوتن ، ویکتورهوگو ، بتهوون ، لینکن ، امرسون ، ادیسون و انیشتین.

این مطلب هم برای شما جذاب خواهد بود: بیوگرافی راندا برن

با نابوری از خودم پرسیدم: «چطور است که همه ای راز را می‌دانند؟» از آتش در میان گذاشتن این راز با مردم دنیا می‌سوختم. بنابرین شروع کردم به پیدا کردن کسانی که زنده بودند و این راز را می‌دانستند. این افراد یکی یکی پیدا شدند. من تبدیل به ‌آهن‌ربایی شده بودم که آن‌ها را به طرف خودم جذب می‌کردم. همین که شروع کردم این استادهای زنده یکی پس از دیگری به طرفم کشیده شدند.

به نمایش  در آوردن راز

رویای ارائه کردن این راز به مردم دنیا در قالب یک فیلم از ذهنم بیرون نمی‌رفت و در طی دو هفته گروه تولید تلویزیونی من هم از این راز باخبر شدند. مطمئن نبودیم که حتی یکی از استادها هم حاضر باشد از او فیلم بگیریم اما راز را می‌دانستیم پس با ایمان از استرالیا به آمریکا، کشوری که بیشتر آن‌ها در آنجا زندگی می‌کردند پرواز کردیم.

هدف من از ساختن فیلم راز این بود که لذت دانستن این راز را در اختیار میلیون‌ها انسانی قرار بدهم که در سراسر دنیا زندگی می‌کنند. گروه تهیه کننده فیلم راز هر روز شاهد برآورده شدن این هدف است. هر روز از سراسر دنیا و از تمام سن‌ها، نژادها و ملیت‌ها هزاران هزار نامه دریافت می‌کنیم که از ما تشکر می‌کنند که لذت دانستن راز را به آن‌ها داده‌ایم. با دانستن این راز قادر به انجام هر کاری خواهی بود. بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی هستی و در کجا زندگی می‌کنی، راز می‌تواند هر چیزی را که بخواهیم به ما بدهد.

سیری در کتاب راز

همین‌طور که در میان صفحه‌های این کتاب سفر می‌کنی و راز را یاد می‌گیری ، تشخیص می‌دهی که چطور می‌توانی هر چیزی را بخواهی داشته باشی و هر کسی که بخواهی بشوی. شکوه و جلالی را که انتظارت است خواهی شناخت.

مشخصات کتاب راز راندا برن

کتاب راز راندا برن با مشخصات زیز منتشر شده است:

نام کتاب: راز (Secret)

نویسنده: راندا برن

مترجم: نازنین ابراهیمی

صفحات: 204

جملات زیبایی از کتاب راز

در کتاب راز راندا برن شاهد جملات بسیار گهرباری هستید که می تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد و روح و روان شما را هیجان آورد. در زیر فقط جملاتی قصیر از این کتاب را برای شما آورده ایم:

راز هر چیزی را بخواهی به تو می‌دهد: شادی ، سلامتی و ثروت.  (باب پراکتور)

تو می‌توانی هر چه را که بخواهی داشته باشی ، هر کاری که بخواهی انجام بدهی و به هر جایی را که بخواهی برسی.  (دکتر جووایتای)

راز همیشه عمل می‌کند ، چه آن را باور داشته باشی یا نداشته باشی؛ چه آن را درک کنی و چه نکنی.  (باب پراکتور)

قانون جذب را می‌توان در چهار کلمه ساده خلاصه کرد: باورها واقعیت پیدا می کنند.

امیدوارم کتاب راز راندا برن بتواند مطالب آموزنده زیادی برای شما داشته باشد و با خواندن این مطلب به خواندن کتاب علاقمند شوید چرا که این کتاب زندگی افراد زیادی را متحول کرده است.

اگر کتاب راز را خوانده اید ، تجربه و نظر خود را با کتاب صوتی به اشتراک بگذارید.

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه