21
موفقیت و انگیزشی

راز شگفت انگیز جذب یک زن از بیان رسای برایان ترسی و ران آردن

از زبان برایان ترسی و ران  آردن-  متخصصان خودباوری و جَذَبه-  راز شگفت انگیز جذب یک زن را یاد بگیرید و زن دلخواه تان را به شیوه ای ساده و باورنکردنی جذب کنید. 

دوور با خود فکر کرد اگر خداوند چیزی بهتر از زن خلق می کرد، مطمئناً آن را برای خود نگه می داشت.  نلسون آلگرن، در کتاب گامی به سمت وحشی

بیش از آن که فکرش را می کنید ، مرد و زن با هم تفاوت دارند. تفاوت های اساسی مرد و زن در چیست؟ چرا برخی ها با دارادا بودن زیبایی ، مقام و معروفیت نمی توانند ، آن گونه که باید فرد ایده ال خود را جذب کنند؟  احتمالا شما هم به این موضوع فکر کردید و منابع زیادی را در رابطه با این موضوع مطالعه کردید ، اما به چیزی که می خواستید نرسیدید. نگران نباشید ما این راز بزرگ را از زبان برایان ترسی و ران آردن برایتان بازگو می کنیم. به شما راز شگفت انگیز جذب یک زن را خواهیم گفت به شرط این که این متن را تا آخر مطالعه کنید.

راز شگفت انگیز جذب یک زن

راز شگفت انگیز جذب یک زن،  در داشتن جَذَبه است. بله جذبه آن حلقه گم شده است. برای این که بتوانید یک زن را به خود جذب کنید باید با جذبه باشید.  کافی است احساس سرزندگی و جذابیت در شما فوران کند تا بتوانید چون آهن ربای قوی زن دلخواه تان را به سمت خود بکشانید. زنان عاشق مردان با جذبه می­ شوند و دوست دارند همیشه کنارشان باقی بمانند. حال این سوال پیش می آید برای به دست آوردن جذبه چه کار کنیم؟

اگر به کتاب صوتی علاقه دارید ، دانلود کنید و بشنوید ؛ : کتاب صوتی چگونه از قدرت کلاممان به نفع خود استفاده کنیم نوشته  جول اوستین

چه کار کنیم که با جذبه باشیم؟

545

برای این­ که نزد زنان با جذبه باشید ، باید بدانید که زنان چگونه فکر و احساس می­ کنند. طوری رفتار کنند و چیزهایی بگویید که با احساس آن­ها از نظر عاطفی ­همخوانی داشته باشد تا بتوانید بر آنها تاثیر بگذارید.

کیفیت روابط زنان با اطرافیان شان بر شخصیت فردی و اعتماد به نفسشان تاثیر زیادی دارد. زنان خیلی بیشتر از مردان بر شکل ظاهر، برداشت دیگران و نحوه برخورد آنها تاکید می ورزند.

سه نیازاصلی هر زن

محبت، توجه و احترام ، قدرتمندترین ،اساسی­ ترین  و مهمترین نیاز عاطفی هر زن می­ باشد. زنان از روی محبت و احترام با تمام قابلیت و اطمنان شان در مورد افراد قضاوت می­ کنند. زنان قادرند از ورای ظاهر به درون و قلب کسی که با او صحبت می­ کنند ،  نفوذ کنند و باطنش را ببینند. برای این که بتوانید جذب یک زن شوید باید ، زمان گفتگو با او 100درصد هر کلمه­ ای که می­ گوید را بشنوید. بودن این که صحبت یک زن را قط کنید ، باید تمام و کمال شیفته زنی شوید که باهاش صحبت می‌کنید. اگر می خواهید او را جذب کنید ، مثل دو جوان عاشق پیشه بنشینید و به چشمهایش خیره شوید.

کمتر حرف بزنید ، بیشتر گوش دهید

اگر دوست دارید زن مورد علاقیتان به شما جذب شود ، زمانی که او را ملاقات کردید ، از خودتان کمتر حرف بزنید و سعی کنید صحبت­های تان همه در رابطه با او باشد. به عنوان نمونه از او در رابطه با حال و احوالش ، زندگیش و علایقش سوال کنید. بعد صبورانه در نهایت سکوت به جواب‌هایش گوش فرا دهید. به این شیوه او مجذوبتان می شود.

تجربه شخصی برایان ترسی در رابطه با گوش کردن و سوال پرسیدن

656

برایان نقل می کند که چند سال پیش موقعی که دانشجوی دوره لیسانس بودم، از زن جوان و جذابی برای صرف شام در یک رستوران دعوت کردم؛ موقع خوردن شام ازش در رابطه با خودش چند سوال پرسیدم، او هم شروع به تعریف داستان اندوهناکی کرد. چنان از صمیم قلب تحت تاثیر داستانش قرار گرفتم که به خود لرزیدم و بهش گفتم که خیلی از اتفاقی که برایتان روی داده متاثرم. چند دقیقه سکوت و بعد دستش را گرفتم، بدون این­ که نظری دهم او را به آرامش دعوت کردم. توجه کامل من به احساسات و حرف های او موجب شد رابطه­ ای رضایت بخش و محکم بین ما ایجاد شود.

تاثیر گذار باشید، یا تحت تاثیر قرار بگیرید

اگر می خواهید زنی را به خود جذب کنید کاری کنید بر او تاثیر بگذارید. از علایق، زندگی، گذشته، اهداف، خواسته­ ها و توانمدی های او سوال بپرسید، بعد صبورانه منتظر جواب او باشید به هر کلمه از حرفهایش توجه کامل کنید. طوری گوش دهید که تحت تاثیر حرف­ های او قرار بگیرید و احساسات او در شما هم ایجاد شود. طوری با او صحبت کنید که گمان کند او جذاب ترین زن روی زمین است. هر اندازه بیشتر تحت تاثیر حرفها و رفتارش قرار بگیرید او بیشتر از شما خوشش خواهد آمد و جذبتان می­ شود و پیوندی محکم و ناگسستنی بینتان ایجاد خواهد شد.

چند راه کاربردی برای جذب یک زن

محلی برای دیدار با زن مورد علاقه تان پیدا کنید، محل کار، خانه ، مهمانی یا هر جایی که مناسب می دانید، برای این کار خوب است. تصور کنید که او جالب ترین و جذاب ترین زنی است که تا به حال دیده اید. با احترام و نزاکت فراوان باهاش صحبت کنید، به دهان او چشم بدوزید، از او در رابطه با خودش سوال بپرسید، کمی سکوت کنید، در نهایت ادب به جواب هایش با اشتیاق و میل فراوان گوش فرا دهید، طوری که 100 درصد حرفهایش را با گوش و جان بشنوید و حرف­هایش بر شما تاثیر بگذارد. برای بار دوم که او را ملاقات کردید، مهارت­ های پذیرش، تایید و توجه را تمرین کنید.

جادوی خوب گوش کردن در افزایش جذابیت

خوب گوش کردن اصلی­ ترین و تاثیرگذارترین ملاک و معیاری است که مردان می­ توانند از طریق آن زنان مورد علاقیشان را جذب کنند. اما خوب گوش کردن مهارتی است که باید آن را یاد گرفت. برای این که این مهارت جالب و کارآمد را یاد بگیرید باید چند کار کوچک انجام دهید.

چهار راه کار کلیدی برای خوب گوش کردن

با دقت گوش کنید: زمانی که با زن مورد علاقه تان در حال گفتگو هستید، با توجه و دقت تمام به صحبت­ های او گوش بسپارید. اجازه دهید او هر چه دل تنگش می­ خواهد بگوید.

مکث قبل از پاسخ دادن

در بین صحبت­های تان اگر او مکث کرد، شما زود شروع به جواب دادن نکنید، شاید بخواهد که گفته­ هایش سرو سامان دهد، بعد از کمی تمرکز دنبال سخنش را بگیرد. پس با کمی مکث این امکان را برایش فراهم کنید.

پرسش جهت توضیح

در ادامه مکالمه در رابطه با سخننانی که گفته چند سوال ازش بپرسید تا به آنها جواب دهد. این به صمیمیت شما کمک می کند.

گفته او را بهش برگردانید

پس از اینکه گفته های او به پایان رسید، برای اینکه بهش نشان دهید که به راستی گوش دادی و فقط نگاهش نکردی و ذهنت کامل پیش صحبت های او بوده است، گفته های او را با بیان خودتان برایش تکرار کنید. با این کار او متوجه دقت شما می شود. شما را دوست خواهد داشت و جذبتان می شود.

5 راه کار برای جذاب تر شدن

در این­جا 5 راهی که برایان ترسی و ران آردن برای جذاب تر بودن  معرفی کرده اند را به اختصار برایتان بیان می­ کنم. با به عمل درآوردن این راه ها قدرت جذاب تان را افزایش دهید، با جذاب تر شدن به هر چه آرزو دارید و دلتان می خواهید برسید.

مطالب این صفحه نیز جالب و مفید است: بیو گرافی آرش فردوسی جوان ایرانی مخترع دراپ باکس

طرف مقابلتان را همانگونه که هست بپذیرید

طرف مقابلتان را بی ­قید و شرط و بدون این که بخواهید که هیچ گونه تغییری کند، آن گونه که خودش هست بپذیرید. ازش انتقاد و ایراد الکی نگیرید. نخواهید که برای تو خود و علایقش را تغییر دهد. همان گونه که هست، دوستش بدارید و بهش احترام بگذارید. پذیرش صادقانه بسیار در جذب زنان موثر است.

تقدیر و تشکر

به خاطر تمام کارهایی که برایتان انجام می­ دهد، حتی اگر آن کار بسیار کوچک باشد قدردانی و تشکر کنید. زنان قدردانی را خوب پاسخ می­ دهند.

تایید و تحسین

تایید نیاز حیاتی هر فردی است. کسانی که زیاد دیگران را تایید می­ کنند، به آسانی در هر جایی پذیرفته می­ شوند.

زمانی که موفقیت، دارایی و ویژگی­ های افراد را تحسین و تمجید می­ کنید، آنها ناخودآگاه احساس سربلندی و ارزشمند بودن می­ کنند و احساس می­ کنند که مورد تایید و مقبولیت قرار گرفته‌اند. کسانی که این احساس را در وجود آن­ها ایجاد کرده­ اند را دوست خواهند داشت و مجذوبش می­ شوند. توجه کردن به افراد ساده­ ترین و موثر ترین راه برای این است که بتوانید بر دیگران تاثیر بگذارید. توجه کردن به افراد موجب می­ شود که احساس اعتماد به نفس و سربلندی در افرا د ایجاد شود. انسان با اعتماد به نفس، خودش و جهان دور و برش را دوست دارد. برای این که کسی جذبتان شود، باید در او حس اعتماد به نفس را تقویت کنید. اعتماد به نفس با تایید و توجه در افراد ایجاد می‌شود.

هر گونه نظر، پیشنهاد و یا انتقادی در رابطه با این مطلب دارید، از طریق همین صفحه ـن را با ما به اشتراک بگذارید. لب شک نظرات و انتقادهای سازنده شما به بهتر شدن مطالب سایت کمک می کند. 

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه