بیوگرافی دارن هاردی خالق کتاب اثر مرکب
بیوگرافی و زندگینامه افراد موفق جهان

بیوگرافی دارن هاردی خالق کتاب اثر مرکب

نام فارسیدارن هاردی
نام انگلیسیDarren Hardy
تاریخ تولد۱ فوریهٔ ۱۹۷۱ ‏(۵۱ سال)
محل زندگیسن دیگو، کالیفرنیا
نام همسرجورجیا
شغلکارآفرین و سخنران انگیزشی

دارن هاردی یک کارآفرین بسیار موفق است که به طور باور نکردنی در هجده سالگی درآمدش به بیش از یک میلیون دلار در سال رسیده است. این نویسنده، در زمینه خودیاری، ناشر مجله موفقیت، سخنران انگیزشی فعالیت دارد. وی در 26 فوریه در سال 1971 در آمریکا دیده به جهان گشود. هم اکنون در سن دیگو، کالیفرنیا زندگی می کند. دارن هاردی یک نویسنده و سخنور موفق در زمینه انگیزشی است که تعدادی از آن ها به زبان فارسی هم ترجمه شده است.

دارن هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد و خیلی زود پله های موفقیت را در نوردید. در سال ۲۰۰۷ او ناشر مجله و رسانه ی موفقیت شد. این مجله یک مجله ی مرتبط با کسب و کار بود که شامل مشاوره ی کسب و کار و خودیاری با استفاده از تجربیات دیگر کارآفرینان موفق بود که مسائل انگیزشی را منتقل می نمود. این مجله در سطح ملی توزیع می شد که بیش از 800 هزار خواننده را در اختیار داشت.

بیوگرافی دارن هاردی و دوران کودکی

 وی در 26 فوریه در سال 1971 در آمریکا دیده به جهان گشود. هم اکنون در سن دیگو، کالیفرنیا زندگی می‌کند. دارن هاردی یک نویسنده و سخنور موفق در زمینه انگیزشی است و ویدئوهای بسیار جذابی از وی وجود دارد که تعدادی از آنها به زبان فارسی هم ترجمه شده است.

دارن هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد و خیلی زود پله‌های موفقیت را در نوردید. در سال ۲۰۰۷ او ناشر مجله و رسانه موفقیت شد. این مجله یک مجله مرتبط با کسب‌وکار بود که شامل مشاوره کسب‌وکار و خودباوری با استفاده از تجربیات دیگر کارآفرینان موفق بود که مسائل انگیزشی را منتقل می‌نمود. این مجله در سطح ملی توزیع می‌شد که بیش از 800 هزار خواننده را در اختیار داشت.

 بیوگرافی دارن هاردی و کار او

  دارن هاردی در سن بیست و هفت‌سالگی کارفرمای یک شرکت با درآمد سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار بود. او هزاران کارآفرین را راهنمایی کرده است. به بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسه‌های بزرگ مشاوره داده و عضو هیئت‌مدیره چندین شرکت مختلف و سازمان‌های غیردولتی متعدد است.

دارن هاردی، به‌عنوان ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت، در موقعیت منحصربه‌فردی قرار دارد که می‌تواند با کار‌شناسان پیشرو و برجسته در حوزه موفقیت و پیشرفت شخصی مصاحبه کند و تجربیات موفقیت آنها را در اختیار دیگران قرار دهد. او با بسیاری از بر‌ترین مدیران عامل، کارآفرینان تحول‌آفرین، ورزشکاران بسیار موفق، هنرمندان برجسته و قهرمانان المپیک مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه‌ها از رازهای موفقیت تحسین‌برانگیز آنها پرده برمی‌دارد و آن را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

 بیوگرافی دارن هاردی و کار او

فعالیت های نیکوکارانه هاردی

دارن هاردی به موفقیت و پیشرفت شخصی علاقه و اشتیاق زیادی دارد و همین موضوع زمینه اصلی کسب‌وکار و اساس زندگی او را تشکیل می‌دهد. او خودش را متعهد می‌بیند که به دیگران در دستیابی به توانایی‌های ذاتی‌شان کمک کند تا بتوانند زندگی پربارتر و کامل‌تری را تجربه کنند. تجارب وی در این مصاحبه‌ها باعث شده با وجود سن کم، در زمینه‌های انگیزشی بسیار قوی عمل کند.

هاردی در سال 2015 اعلام کرد که به عنوان ناشر، مجله موفقیت را ترک می‌کند و به دنبال موقعیت‌های جدید موفقیت می‌رود. وی همچنین مدیر اجرایی شبکه TPN  و رئیس شبکه آموزش موفقیت‌آمیز TASTAN  بود.

ویدیوهای انگیزشی دارن هاردی

ویدئوهای انگیزشی بسیار زیادی از دارن هاردی در اختیار عموم قرار گرفته است. دیدن و گوش‌دادن به آن ویدئوها می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای روی برنامه‌ریزی و زندگی شخصی انسان داشته باشد. او آن‌چنان در سخنوری مهارت دارد که هرکسی با دیدن ویدئوهای او انگیزه‌های تازه‌ای برای زندگی و برنامه‌ریزی‌های جدیدی برای اهدافش پیدا می‌کند. در حال حاضر اکثر ویدئوهای انگیزشی وی به زبان اصلی وی است اما برخی از سایت‌ها هم فایل‌های وی را به‌صورت زیرنویس فارسی در اختیار ایرانیان قرار داده‌اند.

آثار و کتاب های دارن هاردی

از دارن هاردی آثار و کتب بسیار زیادی منتشر شده است که در این میان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. کتاب “اثر مرکب” مهم‌ترین کتاب وی است که واقعاً تأثیرگذار و مؤثر است. در هرکدام از این کتاب‌ها شما می‌توانید درس‌هایی را برای بهترشدن زندگی‌تان بیاموزید.

  • دیوانگان ثروت ساز
  • اثر مرکب
  • کارآفرین به سبک ترن هوایی
  • قطار سرعت به سوی ثروت
  • امسال تکرار نخواهد شد
  • کارآفرینی به روش دارن هاردی
  • بهترین سال زندگی تو
  • 10 هفته تا موفقیت بدون چون و چرا
  • استثنا باشید

فرمول موفقیت دارن هاردی

دارن هاردی در سال 2010 اثر مرکب را نوشت. این کتاب درباره تأثیر بسیار زیاد تصمیم‌گیری‌های روزانه بر موفقیت افراد است و یک دوره راهنمایی کاربردی برای دستیابی به اهداف را شامل می‌شود. در سال 2011 کتاب «بهترین سال زندگی تو» را نوشت که یک سیستم برای طراحی و دستیابی به اهداف بود.

کتاب مهم دیگرش به نام «ترن هوایی کارآفرینی» در سال 2015 نوشته شد که در آن چالش‌های مالکیت کسب‌وکار برای کارآفرینان را به طور کامل تشریح می‌کند. دارن هاردی بیشتر به‌خاطر کتاب محبوبش «اثر مرکب» شناخته می‌شود. حتی هم اکنون نیز از نظر منتقدان برجسته بهترین کار او تاکنون به شمار می‌آید.

در این کتاب دو فرمول جالب وجود دارد اول اینکه به‌دست‌آوردن پاداش‌های بزرگ از طریق انتخاب‌های کوچک و هوشمندانه صورت می‌گیرد و فرمول آن «انتخاب‌های کوچک و هوشمندانه + پایداری و ثبات قدم + زمان = ایجاد تفاوت‌های بنیادین» است.

 دیگری فرمول شانس است که هاردی آن را این‌گونه بیان می‌کند.

«شانس= آمادگی + نگرش + فرصت + اقدام»

که بر اساس این فرمول هرکسی می‌تواند خوش‌شانس باشد. اما این مستلزم آن است که نگرش صحیح داشته باشیم و با آمادگی مناسب، فرصت‌ها را به‌درستی شناخته و به‌موقع اقدام نماییم.

جمله های موثر این مرد بزرگ

  • زمانی که دلیلتان به‌اندازه کافی بزرگ باشد، قادر به انجام هر کاری هستید.
  • دنبال افراد مثبتی باشید که همان موفقیتی را دارند که شما خواهان آن هستید.
  • هرگز از کسی که نمی‌خواهید جای خود را با او عوض کنید مشاوره نگیرید.
  • قبل از هر کاری اهدافتان را تنظیم کنید.
  • تنها یک نقطه مشترک بین تمام افراد شکست‌خورده و موفق وجود دارد. هر دودسته از یک سری از کارهایی که باید انجام دهند متنفرند. ولی تفاوت این دودسته در این است که افراد موفق به‌هرحال این کارها را انجام می‌دهند.
  • هیچ‌چیز مانند موفقیت، به سرازیری شکست نزدیک نیست.
  • وجود ثبات و پایداری بزرگ‌ترین عامل برای دستیابی به کلید نهایی و اصلی موفقیت است.
  • این پیروزی نیست که همرنگ جماعت باشی. متفاوت، فوق‌العاده و خاص باش.
  • هرکسی فرصت خوشبختی دارد. زیرا در ماورای سلامتی ما، شانس با مجموعه‌ای از گزینه‌ها و انتخاب‌هایمان به دست می‌آید.
  • به‌اضافه کردن فکر کنید نه کم‌کردن. وقتتان را با کارهای مفید پر کنید تا وقتی برای کارهای غیرمفید نداشته باشید این روشی برای حذف غیرمستقیم عادت‌های بد است.
  • یک همراه موفقیت پیدا کنید. یک همراه پیدا کنید که از برنامه شما اطلاع داشته باشد و در صورت سرپیچی از برنامه به شما تذکر دهد.

جمله های موثر این مرد بزرگ

الگوبرداری از هاردی

آموزه‌ها و توصیه‌های افراد موفق و فرمول موفقیتی که از سوی آنها چیده می‌شود، تأثیر زیادی در موفقیت دیگر افراد دارد. آموخته‌های دارن هاردی یک شبه به دست نیامده و حاصل چندین سال تلاش بی وقفه، مشتاقانه و مستمر او است. این محقق برجسته به نیت کشف الگوی موفقیت، چندین سال زحمت کشیده است.

نتیجه نیک فعالیت‌های او را در کتاب‌های ارزنده و سخنرانی‌های تأثیر گذارش می‌توان با چشم دید. هزاران نفر بر اثر سخنرانی‌های انگیزشی این سخنور و مشاور کاردان راه موفقیت را خیلی سریع‌تر و بهتر از چیزی که فکرش را بکنند، پیموده‌اند. اگر خواهان موفقیت و توانگری هستید، شما نیز می‌توانید با شنیدن پیام‌های انگیزشی این مرد بزرگ، پله‌های موفقیت و پیشرفت را در اهدافتان به‌سرعت طی کنید. 

زندگینامه های مشابه

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام وقتتون بخیر من با استفاده از سایت گرداب جذب با این آقای هاردی آشنا شدم و کتاب هاشونو تهیه کردم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

زندگینامه های مشابه