درحال بارگذاری...
حضرتی: غنی‌سازی ادامه خواهد داشت و چیزی از ایران خارج نخواهد شد
سیاسی و اجتماعی

حضرتی: غنی‌سازی ادامه خواهد داشت و چیزی از ایران خارج نخواهد شد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با رد ادعاهای وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز نوشت: غنی‌سازی مطابق با نیازها ادامه خواهد داشت و چیزی از ایران خارج نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ایکس نوشت: مذاکرات در فضایی جدی و با ورود به جزئیات فنی در جریان است. فضاسازی رسانه‌های وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز با واقعیت گفت‌وگوها مطابق نیست.

وی بیان کرد: غنی‌سازی مطابق با نیازها ادامه خواهد داشت و چیزی از ایران خارج نخواهد شد؛ گزینه‌های دیگری از جمله رقیق‌سازی روی میز است. ایران خواهان رفع تحریم‌ها است. جزئیات بیشتر از مذاکرات، ساعات آینده توسط وزیر محترم امور خارجه و سخنگوی وزارت خارجه اعلام خواهد شد.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *