بهترین کتاب هایی که راه های پولدار شدن را آموزش می دهند
موفقیت و انگیزشی

بهترین کتاب هایی که راه های پولدار شدن را آموزش می دهند

بهترین کتاب هایی که راه های پولدار شدن را آموزش می دهند، را بشناسید و آنها را برای کسب ثروت بیشتر به کار ببرید.

پول یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر شخص کسب پول و منبع درآمد است.  به جرات می توان گفت کسب درآمد، مسئله حیاتی است. افراد تلاش زیادی برای به دست آوردن پول می کنند. راه کار های زیادی ارائه مشده است که به افراد کمک می کند ، سریع تر پولدار شوند. این راه کار ها در کتاب ها، مجلات، رسانه ها و غیره ببیان شده است. گراب جذب در این مقاله بهترین راه های پولدار شدن را آموزش می دهند را معرفی می کند. 

بهترین کتاب های راه های پولدار شدن

همه ما دوست داریم تجربه افراد پولدار را بشنویم ولی همه افراد پولدار در دسترس نیستند ولی اکثر آن ها تجربیات خود را مکتوب کرده اند و در بعضی از کتاب ها موجود است که می توانیم با خواندن آن ها سریع تر به پول برسیم. بهترین راه های پولدار شدن در ادامه معرفی شده اند. 

بیندیشید و ثروتمند شوید اثرناپلئون هیل

آقای هیل یک نویسنده آمریکایی است که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید یکی از معروف ترین اثر اوست و یکی از کتاب های پر فروش جهان است او  از همان دوران کودکی  به مطالعه کتابهای داستان و همچنین، خلاصه نویسی و داستان نویسی علاقه داشت. او در سیزده سالگی، خبرنگار روزنامه «ویرجینیا» شد و نام «گزارشگر کوهستان» را برای خود انتخاب کرد.

 یکی از بهترین راه های پولدار شدن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ، نوشته ناپلئون هیل، که در سال ۱۹۳۷منتشر شد از نخستین و جامع‌ ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفی روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است.

بیندیشید و ثروتمند شوید اثرناپلئون هیل

پدر پولدار، پدر بی پول نوشته رابرت کیوساکی و شارون ال لکتر

در این کتاب رابرت کیوساکی دربارهٔ روش‌های زندگی افراد پولدار و افراد بی‌پول صحبت می‌کند. او از کودکی خود می‌نویسد و اینکه زندگی در کنار پدر واقعی او که یک معلم باهوش و بسیار محبوب اما فقیر بوده و زندگی در کنار پدر بهترین دوستش که او دوستش را دربارهٔ پول و قواعد آن آموزش می‌داد و بسیار ثروتمند بوده است.

کیوساکی می‌گوید: یکی از پدرانم برای به دست آوردن چند دلار جان می‌کند و دیگری مشت مشت پول درمی‌آورد. یکی از پدرانم به من یاد می‌داد که سوابق تحصیلی و کارم را چه طور بنویسم که بتوانم شغل خوبی به دست آورم و دیگری به من می‌آموخت که چه طور طرحهای قوی مالی و بازرگانی را خلق کنم ، تا بتوانم برای دیگران شغل ایجاد کنم.

پدر پولدار، پدر بی پول نوشته رابرت کیوساکی و شارون ال لکتر

خواندن این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: بیوگرافی رابرت کیوساکی الگوی ثروت آفرین در جهان

موضوع راجع به پول نیست اثر باب پراکتور

می توان گف باب پراکتور یکی از افراد موفق جهان است که او به عنوان یک سخنران، نویسنده، مشاور، مربی و آموزش‌دهنده، همکاری نزدیکی با شرکت‌های کسب و کار و افراد حقیقی و حقوقی در سراسر جهان دارد، و نه تنها پایه‌های فکری موفقیت و انگیزه برای رسیدن به هدف، بلکه همچنین استراتژی‌های عملی‌ای که امکان تقویت، رشد و موفقیت آنها در این جهان دائماً در حال تغییر را فراهم می‌کند را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

یکی از بهترین اثر های باب کتاب موضوع پول نیست است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است. این کتاب که یکی از بهترین راه های پولدار شدن است ،برای همه کسانی که دوست دارند یادبگیرند آموزش می دهد که چگونه می توان زندگی خود را در تمامی زمینه ها تغییر داد.

کتاب موضوع، پول نیست، حاصل بیش از چهل سال تجربه‌ی آقای باب پراکتور به‌ عنوان آموزگار، مربی و سخنران در زمینه‌ی پول و ذهن است که اکنون ما می توانیم از این کتاب بهره مند شویم و زندگی خود را به یک زندگی ثروتمند تبدیل کنیم.

موضوع راجع به پول نیست اثر باب پراکتور

اسرار ذهن میلیونرها، اثر تی هارو اِکِر

اگر می خواهید زندگی شما از نظر مالی تغییر کند کتاب اسرار ذهن تروتمند می تواند به شما بیشترین کمک را بکند بهتر است برای ثروتمند شدن این کتاب را بخوانید. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که نحوه تفکرتان درباره پول را تغییر دهید. با کمک اسرار ذهن ثروتمند شما می‌توانید پول را به سمت خود بکشانید. این کتاب به شما یاد می‌دهد که در بازی ثروت درون خود استاد شوید. بهترین راه های پولدار شدن را با این کتاب آموخت. 

هارو اکر در این کتاب در بخش اول به طرح اولیه پول در ذهن می پردازد و بررسی می کند که هر فرد چه ذهنیتی نسبت به پول دارد و این ذهنیت را از کجا دریافت کرده است. سعی او در این بخش این است که به خواننده نشان دهد اغلب باورهایی که در مورد پول در ذهن شکل گرفته است نادرست می باشد و باید این ذهنیت را تغییر داد.

اسرار ذهن میلیونرها، اثر تی هارو اِکِر

بخشی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند شدن

قسمتی از خلاصه کتاب اسرار ذهن ثروتمند به بررسی تفاوت میان انسان‌های فقیر و ثروتمند می‎پردازد. بخشی از آن را با هم می‌خوانیم:

«آدم‌های ثروتمند، آدم‌های ثروتمند و موفق را ستایش می‌کنند ، اما آدم‌های فقیر از آدم‌های ثروتمند بیزار و متنفر هستند.

لازم نیست که شما برای ثروتمند شدن از هر لحاظ کامل باشید، ولی به این نیازمندید که وقتی افکاری به ذهن شما وارد می‌شود و قدرتی را به شما نمی‌دهد، فوراً روی افکار مثبت متمرکز شوید.

شما باید ثروتمند شوید و این برای شما یک وظیفه است که ثروتمند شوید؛ 98 درصد از مردان و زنان ثروتمند انسان‌های شریفی هستند و به همین دلیل است که ثروتمند هستند.

وقتی ثروتمند شوید با شخصیت، مهربان و نیکوکار خواهید بود، مردم ثروتمند را تحسین کنید، برای آنها دعای خیر کنید و آنها را دوست بدارید تا یکی از ثروتمندان باشید.»

میلیونر همسایه، اثر توماس استنلی و ویلیام دانکو

این کتاب یکی دیگر از بهترین کتاب های ثروتمند شدن است و تمام اطلاعاتی که یک نفر را تبدیل به میلیونر می کند می دهد. چیزی که انسان را به شخص ثروتمند تبدیل می کند عادت ها و شیوه زندگی اوست که در سال ۲۰۱۵ توسط توماس استنلی و ویلیام دانکو نوشته شده است.

این کتاب می‌خواهد شما را با درون زندگی یک ثروتمند و تمام عادت‌های آنها آشنا کند. حقایقی که ثروتمندان به آن دست پیدا کرده‌اند و افراد معمولی از آن بی اطلاع هستند. میلیونرهای واقعی سبک زندگی مصرف‌گرایانه‌ای ندارند ، آنها خانه‌های فوق‌العاده‌ای دارند اما با پول نقد خانه‌هایشان را نخریده‌اند، معمولا تمام دارایی آنها در نتیجه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری‌های آنها بدست آمده است. میلیونرها بازار آینده را پیش‌بینی می‌کنند و بر اساس فرصت‌های موجود در آینده ، خود و فرزندانشان مهارت‌های لازم را می‌آموزند. پس برای این‌که تبدیل به یک میلیونر شوید و توانایی ثروت‌‌اندوزی را پیدا کنید این کتاب را بخوانید.

این کتاب در مورد میلیونر شدن صحبت می‌کند و البته منظور کسانی هستند که چند میلیون دلار درآمد سالیانه دارند (بیش از ۱۰میلیارد تومان). در واقع این کتاب بر اساس نتیجه یک تحقیق طولانی مدت روی بیش از ۱۰۰۰ میلیونر نوشته شده که محققین با آنها مصاحبه‌های طولانی داشته‌اند و سوالاتی با جزیئات زیاد از آنها پرسیده‌ شده‌است.

میلیونر همسایه، اثر توماس استنلی و ویلیام دانکو

ثروتمندترین مرد بابل اثر جرج کلاسون

این کتاب برای رسیدن شما به اهداف و موفقیت ها توسط جرج کلاسون تألیف شده است همچنین این کتاب راهنمایی‌های لازم را برای درک مفاهیم اقتصادی برای جیب‌های بی‌پول دارد. در واقع هدف این کتاب این است که پیشنهادی برای کسانی که آرزوی موفقیت اقتصادی دارند تا پول جمع کنند، پول حفظ کنند و با کمک سرمایه اندوخته‌های‌شان پول بیش‌تری به‌دست بیاورند بدهد.

جورج کلاسون در شهر لوئیزیانا، میزوری در سال 1874 متولد شد. و در سال 1926 جزواتی را درباره راه های رسیدن به ثروت منتشر ساخت که بعدها با ادغام کتاب ثروتمند ترین مرد بابل شکل گرفت. این کتاب برای بسیاری الهام بخش بوده از جمله این افراد می توان به دونالدترامپ و رابرت کیو ساکی نویسنده کتاب (پدر پول دار پدر بی پول) اشاره کرد. جورج کلاسیون در سال 1957 درگذشت و در شهرستان سن ماتئو، کالیفرنیا به خاک سپرده شد

ثروتمندترین مرد بابل اثر جرج کلاسون.

قسمت‌هایی کوتاه از کتاب “ثروتمندترین مرد بابل”:

روزی که فهمیدم قسمتی از درآمدم سهم خودم است و حق دارم آن را برای خودم نگه دارم، راه رسیدن به ثروت را پیدا کردم.

توصیه و مشاوره چیزی است که معمولا همه راحت و ارزان دراختیار انسان قرار می دهند اما باید دقت کنید…!

شانس، تصمیم شماست برای رسیدن به آن‌چه که لیاقتش را دارید

با خودم عهد کردم که من باید سهم خودم را از این دنیا داشته باشم

پول خوشبختی نمی‌آورد اما بی پولی حتماً بدبختی می آورد.

ای ساده لوح! تو به همه پول می دهی، جز به خودت.

اهداف نامشخص چیزی جز آرزوها نیستند.

امروز پول تحت همان قوانینی کار می‌کند که چندین هزار سال پیش در کوچه بازارهای شهر بابل تحت آن قوانین کار می‌کرد.

این شش کتاب جز بهترین کتاب های ثروتمند شدن هستند که به شما کمک می کنند تا سریع پولدار شوید و زندگی خود را تغییر دهید. اگر طرفدار ثروتمند شدن هستید و راهی برای این کار نمی شناسید ، این کتاب ها را دانلود کنید و با تمرکز و توجه فراوان مطالعه نمایید. در رابطه با راه های پولدار شدن نظر و تجربه شخصی خود را با کتاب صوتی به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید برای خواندن مطالب انگیزشی مفید به بخش موفقیت و انگیزشی سایت کتاب صوتی مراجعه کنید و از خواندن این مطالب لذت ببرید و در رسیدن به موفقیت های بیشتر در زندگی خود از آن ها استفاده کنید.

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام ممنونم واقعا همه کتابهایی که معرفی کردین واقعا عالی بودند. من که یه مدت اینقد کتاب جورواجور خومده بودم خدایی زده شدم. میشه در زمینه روابط زناشویی موفق هم کتابهایی رو بهمون معرفی کنید. متاسفانه کتابهایی که تا الان خوندم اصلا بدردم نخوردند. ممنون

    پاسخ
    • ممنون دوست گرامی حتما کتابهای خوب در زمینه روانشناسی و روابط خانوادگی هم برای شما قرار خواهیم داد. در حال حاضر کتاب صوتی رازهایی درباره مردان رو در حال صوتی کردن هستیم که به زودی روی سایت قرار خواهد گرفت. این کتاب اثر دکتر باربارا دی آنجلیس هست که بسیار عالیه و می تونید ازش بهره مند بشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه