دانلود کتاب صوتی در تکاپوی معنا

کتاب صوتی در تکاپوی معنا

اثر: ترینا پالاس

گوینده سیران حمزه ای

 

8,000 تومان

دسته بندی : کتاب صوتی رایگان, کتاب صوتی, کتاب صوتی روانشناسی

از کجا آمده ام؟ به کجا می روم؟ اگر شما نیز به دنبال جواب سوال های اینچنین هستید؛ کتاب صوتی در تکاپوی معنا تلنگری است بر روح و روانتان برای یافتن معنای زندگی.

از همان روز ازل که انسان پا به این کره خاکی گذاشت؛ یه جورایی پیوندش با عشق ناب و حقیقی گسسته شد و به هر دری زد تا پیوندش را با یگانه منبع هستی محکم تر کند و پیوند گسسته اش را دوباره باز یابد. برای رسیدن به این مهم، او از هیچ کاری فروگذار نبوده و راه های مختلف سخت و آسان را امتحان کرده است. خانم ترینا پالاس در قالب قصه کودکانه سرگذشت انسان حیران و سرگشته و دورافتاده از وطن خویش را در کتابش بازگو می کند.

 نویسنده در این کتاب برای بیان قصه اش از نقاشی و رنگ استفاده کرده و داستان سرگشتگی انسان خاکی را به زبان رمزگونه بیان می کند و برای فهم بیشتر داستان، انسان سرگشته را به کرم کوچکی که بر روی درختی زندگی می کند، تشبیه می کند. همراه با کتاب صوتی؛ کتاب صوتی در تکاپوی معنا را بهتر بشناسید.

معرفی کتاب صوتی در تکاپوی معنا

در کتاب صوتی در تکاپوی معنا آمده است که در مسیر صعب العبور تکاپوی معنا ، آدم ها به چند دسته تقسیم می شوند:

گروه اول: کسانی که به زندگی ساده و عادی این جهان عادت کرده و به ارضای نیازهای اساسی و جسمانی بسنده می کنند. این افراد می خورند و می آشامند و غرق در لذت های جسمانی می شوند و نیازی برای تلاش برای دستیابی به هدف والاتر را در خود نمی یابند.

گروه دوم: دسته دوم پس از ارضای نیازهای جسمانی به این حد  از ارضای نیاز رضایت نداده و جستجوی خود را ادامه می دهند. اینان فکر می کنند که هدف خلقت آدمی نباید همین دنیای شهوانی و حیوانی باشد و باید هدفی فراتر از ارضای نیازهای دنیوی در کار باشد. پس به تحقیق و جستجوی خودسرانه پرداخته و مدام در تکاپو برای یافتن معنای زندگی هستند. اما از آنجا که با تحقیق و روش های درست آن به خوبی آشنایی ندارند و منابع معتبر را نمی شناسند، در نیمه های مسیر تسلیم شده و دست از تلاش و تکاپو برمی دارند و دنیا و هدف از خلقت آن را پوچ و بی معنا می یابند.

افراد گروه دوم مایوس و ناامید شده و به پوچی می رسند. نهایت کار این عده از افراد  افسردگی، بیماری و هزار درد و مرز جسمی و روحی دیگر است که بر خود و جامعه انسانی روا می دارند.

 اما گروه سوم ؛

گروه سوم افرادی هستند که پا را فراتر گذاشته و نه تنها به ارضای نیازهای جسمانی قانع نشده و هدف خلقت را چیزی بیشتر و مهمتر از اینها می دانند، راه صحیح جستجو را می یابند و تلاش برای رسیدن به هدف والای زندگی را با جدیت از سر می گیرند و بدون هیچ کوتاهی و قصوری مشکلات و سختیهای مسیر را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارند تا این که به هدف والای خلقت رسیده و به عبارتی پرواز در دریای عشق و شور زندگی را یاد می گیرند.

دانلود کتاب صوتی در تکاپوی معنا

اگر شما نیز مایوس و سرخورده شده اید، یا این که تلاش بسیار کرده و به نتیجه نرسیده اید و یا در جستجوی معنای زندگی هستید، کتاب صوتی کوچک، جذاب و پرمعنای در تکاپوی معنا نوشته ترینا پالاس را دانلود کنید و به داستان جذاب و جالب کرم کوچکی که در آرزوی پروانه شدن است گوش جان بسپارید. شاید شنیدن این کتاب کوچک و شنیدنی تلنگری باشد بر روح و روانتان و انرژی لازم برای تلاش دوباره را به شما ارزانی بدارد.

اگر چه خانم پالاس کتاب صوتی در تکاپوی معنا را در قالب کتابی رنگارنگ با نقاشی های زیبا و پرمعنا به شکل کودکانه ای طراحی کرده و داستان چیستی زندگی را با زبان کودکانه و از بیان یک کرم کوچک بیان می کند. در واقع همه ما که به گونه ای در پی یافتن معنا و مفهوم زندگی هستیم، بهتر و بیشتر می توانیم با داستان و ماجراهای آن ارتباط برقرار کرده و تلاش برای یافتن معنای زندگی را دوباره و چند باره از سر بگیریم.

اگر شما نیز رهرو راه حقیقت هستید و در درون خود با پرسش های بی پایانی دست و پنجه نرم می کنید و دوست دارید از حقیقت و چیستی هستی بیشتر بدانید؛ برای دانلود کتاب صوتی در تکاپوی معنا روی لینک زیر کلیک نمایید.

قسمتی از کتاب صوتی در تکاپوی معنا را با هم بشنویم

 

8,000 تومان

1 دیدگاه برای دانلود کتاب صوتی در تکاپوی معنا

  1. فرزانه

    سلام مرسی که فایل صوتی این کتاب گذاشتید خسته باشید عالی بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی