کتاب صوتی وای اگر پرنده ای را بیازاری

کتاب وای اگر پرنده ای را بیازاری

نویسنده: عرفان نظر آهاری

گوینده : فریما فقیراللهی

ناشر صوتی: استودیو نواسازان باران کردستان

6,000 تومان

دسته بندی : دسته بندی نشده

کتاب صوتی وای اگر پرنده ای را بیازاری یکی از آثار بسیار ارزشمند عرفان نظر آهاری نویسنده معاصر ایرانی است . این نویسنده معاصر با تاکید بر مفاهیمی از جمله دوستی با طبیعت، عواطف و احساسات درونی انسان و ارتباط با معبود نوشته هایی را به رشته تحریر در آورده است احساسات و عواطف بی نظیر این نویسنده در اثر بسیار ماندگار وی با نام وای اگر پرنده ای را بیازاری خود را به نمایش می گذارد. در این کتاب نویسنده از تمام هنر خود بهره برده تا به انسان بیاموزد که زندگی، جهان و تمام موهبت های آن ارزشمند و زیباست و با هدف ارزشمندی توسط خالق بوجود آمده است.

این کتاب بسیار زیبا با صدای خانم فریماه فقیر اللهی که یکی از گوینده های بسیار خوش صدای ایران است صوتی شده است. قطعا با شنیدن صدا زیبای این بانوی جوان ایرانی می توانید از نوشته های عرفان نظر آهاری لذت صد چندان ببرید. در زیر بخشی از این اثر زیبا برای شما آورده شده است.

این کتاب پیش کش می شود به تو و هر انسانی که طبیعت را عاشقانه پاس می دارد. سوگند به اسب و زیتون و ماه. خداوند گفت سوگند به اسبان دونده ای که نفس نفس می زنند. سوگند به اسبانی که به سم از سنگ آتش می جهانند. اسبان شنیدند و چنین شد که بی تاب شدند و چنین شد که دویدند، چنان که از سنگ آتش جهید. اسبان تا همیشه خواهند دوید، از اشتیاق آنکه خدا نامشان را برده است. خداوند گفت: سوگند به انجیر و سوگند به زیتون و زیتون و انجیر شنیدند و چنین شد که رسم روییدن پا گرفت و سبزی آغاز شد و چنین شد که دانه شکفتن آموخت و خاک رویاندن و چنین شد که انجیر جوانه زد و زیتون میوه داد.

خداوند گفت سوگند به آفتاب و روشنی اش، سوگند به ماه چون از پی آن برآید. سوگند به روز چون گیتی را روشن کند و سوگند به شب چون فروپوشد و سوگند به آسمان، سوگند به زمین. آنها شنیدند و چنین شد که آفتاب بالا آمد و ماه از پی اش. و چنین شد که روز روشن شد و فروپوشید و چنین شد که آسمان بالا بلند شد و زمین فروتن. و انسان بود و می دید که خداوند به اسب و به انجیر قسم می خورد. به ماه و به خورشید و به هر چیز بزرگ و به هر چیز کوچک . و آنگاه دانست که جهان معبدی مقدس است و هر چه در آن است متبرک و مبارک. پس انسان مومنانه رو به خدا ایستاد و تقدیس کرد اسب و زیتون و ماه را، آفتاب و انجیر و آسمان را.

بخشی از این کتاب صوتی رو با هم بشنویم

 

6,000 تومان

1 دیدگاه برای کتاب صوتی وای اگر پرنده ای را بیازاری

  1. محسن

    عالی وفوق العاده بود.

    • admin

      ممنونم دوست بزرگوار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی