کتاب صوتی سفر به سرزمین رویا پیتر پن

کتاب صوتی سفر به سرزمین رویا پیتر پن

نویسنده: ژرم پرنو

گوینده: شیوا رمایی

ناشر صوتی: استودیو نواسازان باران کردستان

2,500 تومان

دسته بندی : دسته بندی نشده

یکی از داستان های تخیلی برای کودکان داستان هایی است که کودکان را با خود به سفرهای مهیج داخل داستان می برد. در کتاب صوتی سفر به سرزمین رویا پیتر پن زیباترین داستان نوشته شده توسط ژرم پرنو را خواهید شنید. این نویسنده بزرگ از همه عناصر ممکن استفاده نموده تا بتواند مخاطب را با خود به یک سفر خیالی جذاب ببرد. این داستان در مورد اندی و برادرانش است که با جسارت زیادی به سفری هیجان انگیز می روند.

این کتاب را نیز بشنوید: کتاب صوتی خرگوشک بلبله گوش

در طی سفر با حوادث عجیبی مواجه می شوند، دزدان دریایی را می بینند، به سرزمین سرخپوست ها می روند و با خطراتی مواجه می شوند. بهتر است این داستان شنیدنی را با صدای گوینده خوش صدای ما، خانم شیوا رمایی بشنوید و از آن لذت ببرید.

بخشی از داستان کتاب سفر به سرزمین رویا پیتر پن

یکی بود یکی نبود. در زمان های قدیم، در شهر لندن دو برادر با خواهرشان زندگی می کردند. آنها همدیگر را خیلی دوست داشتند و خیلی با هم جور بودند.واندی خواهر بزرگتر هر شب برای برادرهای کوچکترش ژان و میشل داستان های قشنگی تعریف می کرد. او بارها برای  آنها از پیتر پن حرف زده بود. پیتر پن بچه ای بود که در سرزمین رویا زندگی می کرد.

بخشی از این کتاب صوتی را با هم بشنویم

 

2,500 تومان

1 دیدگاه برای کتاب صوتی سفر به سرزمین رویا پیتر پن

  1. الهام

    سلام واقعا عالی وفوق العاده بود چون داستان مورد علاقه ی من بود وباهاش بزرگ شدم والان دوباره دیدم که شما گذاشتید خیلی ذوق کردم.

    • admin

      ممنون الهام عزیز. خوشحالیم که این کتاب براتون مفید بود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی