بیوگرافی دیوید آین‌ هورن بزرگ مرد دنیای اقتصاد آمریکا
بیوگرافی و زندگینامه افراد موفق جهان

بیوگرافی دیوید آین‌ هورن بزرگ مرد دنیای اقتصاد آمریکا

نام فارسیدیوید آین هورن
نام انگلیسیDavid Einhorn
تاریخ تولد20 نوامبر سال 1968
محل زندگی ایالات متحده آمریکا
نام همسرشریل اشتراوس
شغلبنیانگذار و رهبری گرین لایت کپیتال

بیوگرافی دیوید آین هورن بزرگ‌مرد دنیای اقتصاد آمریکا رمز و راز چگونه پول‌دار شدن را به طرف‌داران پول و ثروت و توانگری در سراسر جهان عرضه می‌کند.

خواندن بیوگرافی افراد موفق و ثروتمندهای خودساخته در دنیا یکی از راه‌های بسیار مؤثر برای افزایش انگیزه است. چرا که باعث می‌شود به خودباوری رسید و موفقیت‌ و راه‌های را که افراد موفق توانسته‌اند به‌وسیله آن به موفقیت برسند شناسایی و ما نیز با به‌کارگیری و تعهد به اهداف و موفقیت‌های شغلی و مالی برسیم. در ادامه می‌خواهیم به بیوگرافی یکی دیگر از شخصیت‌های موفق و تأثیرگذار در اقتصاد آمریکا و دنیا، دیوید آین هورن بپردازیم.

دیوید آین هورن مدیر صندوق سرمایه‌گذاری در آمريكا است. او مؤسس و رئيس بانک Greenlight Capital است و در سال 1996 با حدود 900000 دلار شروع به کار کرد. Greenlight در طول تاریخ ، بیش از بیست و دو درصد سود خالص سالیانه برای شرکا و سرمایه‌گذاران خود تولید کرده است. دیوید آین هورن رئیس و یکی از سهام‌داران عمده شرکت Greenlight Capital RE است.

نام او بیشتر به فروش کوتاه‌مدت مربوط می‌شود به عبارتی او سرمایه‌ای را قرض می‌گیرد و بعد از دوره زمانی کوتاهی آن را می‌فروشد با این قصد که بعد از مدتی آن را با قیمت پایین‌تری بازخرید کند.

دو تا از معروف‌ترین جایگاه‌های او عبارت‌اند از: Allied Capital و Lehman Brothers.

فعالیت های دیوید آین هورن

دیوید آین هورن در حال حاضر یک منتقد عمل سرمایه‌گذاری بانک‌ها است. او می‌گوید: آن‌ها انگیزة کارمندان را برای جبران خسارت افزایش می‌دهند. او به آماری اشاره می‌کند که بانک‌ها 50 درصد از درآمد خود را برای جبران خسارت سرمایه‌گذاری می‌کنند و اهرم بالاتر به معنای درآمد بیشتر که این مدل به طور ذاتی بسیار خطرناک است.

آینهورن بین مارس 2006 تا 2007 مدیر شرکت New Century Financial Corp وام‌دهنده بزرگ بود. هنگامی که از شرکت Greenlight Capital از هیئت‌مدیره استعفا داد  6.3% از سهام این شرکت را در اختیار داشت. در سال 2010، آینهورن در میان 13 افسر سابق و مدیران New Century بود که بیش از 90 میلیون دلار برای حل‌وفصل کردن پرونده‌های مختلف شکایت علیه شرکت پرداخت کرد که در سال 2007 ورشکسته ضبط شده بود.

فعالیت های دیوید آین هورن

بیوگرافی دیوید آین‌ هورن و موفقیت های او

دیوید آین هورن یکی از اعضای اصلی و هیأت مدیره بنیاد مایکل جی فاکس است. در سال 2006، آینهورن در یک رویداد اصلی بعد از 18 سال تمام دارایی 659730 دلار خود را به این بنیاد اختصاص داد. او همچنین هیئت‌مدیره مؤسسة خیریه‌ رابین‌هود است و در خیریه‌های متعددی در منطقه نیویورک مشارکت دارد.  

The-richest-men-in-the-world

کتاب صوتی بیوگرافی ثروتمندترین مردان جهان

بیوگرافی ثروتمندترین مردان جهان تهیه شده در گروه گرداب جذب گوینده: میلاد مشعشع همچنین می توانید دانلود کنید: کتاب صوتی ثروتمندترین زنان جهان

همسر و فرزندان دیوید آین هورن

آین هورن در 20 نوامبر سال 1968 در وستچستر نیویورک در یک خانواده‌ یهودی به دنیا آمد. پدر وی  استفان و مادرش نانسی آینهورن نام داشت. پدرش بنیان‌گذار و رئیس شرکت آینهورن، یک شرکت مشاوره و صندوق سرمایة Midwest Fund ، صندوق سرمایه‌گذاری است. او یک برادر به نام دانیل دارد که با پدرش کار می‌کند.

در سال 1993، آینهورن با شریل اشتراوس، خبرنگار مالی و مشاور رسانه‌ای، ازدواج کرد و دارای دو دختر به اسم‌های شریل و راشل و یک پسر به نام میچل (میچ) هستند. آن‌ها در سال 2017 از هم جدا شدند. دیوید در حال حاضر با فرزندانش در وستچستر نیویورک زندگی می‌کند.

زندگی شخصی دیوید آین هورن

تحصیلات دیوید آین هورن

دیوید آین هورن در سال 1987 از دبیرستان نیکولت در گلندیل، وستچستر فارغ‌التحصیل شد.  تحصیلات کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه کرنل کسب نمود و در سال 1991 مدرک BA خود را در دانشکده هنر و علوم کشور دریافت کرد. او همچنین عضو سیگما آلفا اپسیلون دانشگاه کورنل بود. موفقیت‌های وی همواره زبانزد خاص و عام بوده است. حتی با مطالعه مسیر موفقیت‌های وی می‌توان به‌سادگی از هوش و ذکاوت این بزرگ‌مرد آمریکایی تجربه کسب نمود.

دیوید ام. آینهورن یک سرمایه گذار میلیاردر مشهور آمریکایی، مدیر صندوق های تامینی، و نیکوکار است. او بنیانگذار و رئیس Greenlight Capital است، یک صندوق تامینی که عمدتاً در سهام آمریکای شمالی و ارائه بدهی های شرکتی سرمایه گذاری می کند.

زندگینامه های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

زندگینامه های مشابه