87
موفقیت و انگیزشی

رمز و راز جذب دیگران و افزایش جذابیت از بریان تریسی و ران آردن

چگونه دیگران را به خود جذب کنید؟ این بار به شیوه ای حیرت انگیز و شگفت آور از زبان برایان ترسی و ران آردن راز جذب دیگران را برایتان فاش خواهیم کرد. 

تمامی افراد بزرگ مانند؛ رهبران بزرگ سیاسی ، تاجران موفق و هنر پیشه های معروف سینما جذاب هستند و همین جذابیت آنها را محبوب و مشهور کرده است. اگر شما هم خواهان دانستن راز جذب دیگران هستید و دلتان می خواهد کسی را به خود جذب نمایید ، تا آخر متن با کتاب صوتی همراه باشید. در ادامه از رمز و راز جذب دیگران آگاهی خواهید یافت. 

جذبه چیست؟

4

 دانلود کنید و بخوانید ؛ کتاب صوتی افسانه خود باوری آلبرت آلیس 

در مقاله قبلی با معنی جذبه آشنا شدیم و دانستیم که جذبه بسیار عمیق تر و گسترده تر از شکل و ظاهر افراد است و آن را قابلیت و توانمندی تعریف کردیم که حس بی نظیر بودن را به دارندگانش می­ دهد. همچنین گفتیم که افراد با جذبه دارای نیرو و قدرتی هستند که دیگران را بدون هیچ مقاومتی جذب خود می کنند. همچنین گفتیم که جذبه برای دارندگانش خوش شانسی می آورد و فرصت هایی در اختیارشان قرار می دهد که دیگران به هیچ وجه از آن برخوردار نیستند.

مطالب این صفحه مفید است: بیو گرافی استر هیکس بزرگ ترین مربی قانون جذب در جهان

خوب گوش کردن به سخن دیگران و توجه کامل به آنها ، تلاش برای شاد کردن دیگران و لذت بردن از آن ، حس با ارزش بودن به این معنی که  خود و دیگران را مهم و با ارزش بشماریم ، عواملی بودند که راز جذب دیگران را بازگو می کردند.

راز جذب دیگران

در ادامه مقاله سعی شد که چند راه کار عملی برای جذاب تر شدن را بیان کنیم و گفتیم که جذابترین فرد زندگیتان را به یاد بیاورید وجزئیات حرکات و رفتارش را خوب  به خاطر آورید. بفهمید که چه چیزی در رفتار و کردار آن شخص وجود دارد که موجب شده شما مجذوب او شوید. آن رفتارها را پیدا کنید و در رفتار خود البته به شیوه خودتان در زندگی آن را به اجرا درآورید.

تمرین دوم برای جذابیت

به عنوان دومین تمرین به شما پیشنهاد کردیم که میزان جذابیت کنونی خودتان را اندازه بگیرید. از یک تا ده به جذابیت تان نمره بدهید و از کسی که شما را خوب می شناسد ، بخواهید که به جذابیت شما نمره بدهد. نمره‌ای که او به شما می دهد ، میزان واقعی جذابیت شماست. اگر نمره شما ده و یا نزدیک به ده است ،  جذابیت شما عالی است و شما فرد جذابی هستید. اگر نمره شما به یک نزدیک است، شما کمتر جذاب هستید و نیاز دارید با تمرین  و تکرار راهکارهای ارائه شده در متن ، جذابیتتان را افزایش دهید، تا از فرصت­ هایی که جذابیت به همراه دارد ، بهره مند شوید و لذت آن را در زندگی شخصی ، کاری و رفتار اجتماعی تان برخوردار شوید.

 تا اینجا خلاصه ای از مطالب مقاله قبلی را برای کسانی که موفق به خواندن مقاله قبلی نشده و مایل به بالا بردن جذابیت خود هستند بیان کردیم. در ادامه راه های عملی برای رسیدن به جذابیت و راز جذب دیگران را برایتان باز گو می کنم.

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟ 

1

زیربناهایی که شخصیت افراد را شکل می دهد ، کدامند؟ روانشناسان اعتماد به نفس را هسته جذابیت و جذابیت را عامل اصلی موفقیت و شهرت افراد می دانند. اعتماد به نفس به این معنی است که چقدر خود را دوست دارید و چقدر فکر می کنید که مفید و ارزشمند هستید.

افراد شدیداً احساساتی هستند و از روی احساس تصمیم می گیرند. بعد با منطقشان آن را تفسیر و توجیه می­ کنند. از آن جا که مردم تحت تاثیر محیط احساسی  اطرافشان هستند،  روی رفتار دیگران نسبت به خودشان خیلی حساسند. افراد از کودکی روی رفتار والدینش شرطی شده و نسبت به آن ها بسیار زود رنج و حساس می باشند. بنابرین برای بالا بردن جذابیت خود باید بر این احساس ها غلبه کنند. 

زیر بناهای رفتاری افراد

تداوم این رفتارکه افراد در اولین مدرسه یاد می گیرد ، اغلب پایه و اساس روابط  اجتماعی و را در آینده شکل می دهد. برای داشتن روابط عالی اجتماعی ، اعتماد به نفس بالا نیاز است. اعتماد به نفس را با انجام دادن خدمت به دیگران می توان تقویت کرد. زمانی که به دیگران خدمت می کنید ، احساس مفید و با ارزش بودن به شما دست می دهد. حس مفید و سودمند بودن از تحقیر شدن در برابر دیگران محافظت می کند. انسان شدیداً نیاز به احساس با ارزش بودن دارد. برای رسیدن به این هدف کافی است به دیگران احساس با ارزش بودن بدهید.

آیا شما خود را فردی مفید و بارزش می دانید ؟ چقدر در زندگیتان فکر می کنید که مفید و موثر هستید؟ چقدر به خودتان افتخار می­ کنید؟ اگر احساس بی هودگی می کنید و احساس می کنید که از جذابیت کافی برای طی کردن پله­ های موفقیت برخوردار نیستید؟ نگران نباشید در ادامه چند روش ساده برای رسیدن به اعتماد به نفس بالا و به طبع آن جذاب بودن را برایتان بیان می کنم. با به کار گیری این چند تکنیک ساده شما هم می توانید جذاب باشید و از محبوبیت بیشتری برخوردار شوید.

پنج راه برای جذاب تر بودن از بریان تریسی و ران آردن

برای اینکه بتوانید جذابتر شوید و در مجالس و محافل بدرخشید کافی است چند تکنیک ساده را در رابطه با دیگران انجام دهید. در ادامه این چند تکنیک در ادامه آمده است.

پذیرش

نگرش و توجه مثبت بی قید و شرط بزرگترین هدیه ای است که می­ توانید به دیگران بدهید. این گفته به این معنی که دیگران را بی حد و حصر بپذیرید ، از آن­ها انتقاد نکنید و آن­ها را همان گونه که هستند قبول داشته باشید. گویی که آنها معجزه طبیعت هستند. برای این که پذیرش خود را اعلام کنید به آن­ها لبخند بزنید ، لبخند زدن از سر خوشحالی شما ، به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و احساس خوشایندی نسبت به خود پیدا می کنند. احساس می کنند که مفید و ارزشمند هستند و کسی که این احساس را به آن ها القا می کند را دوست دارند و مجذوبش می شوند.پذیرش بی قید و شرط اولین راز جذب دیگران است. 

تقدیر و تشکر

دومین راز جذب دیگران ، تقدیر و تشکر از آنها است. هر گاه از کارهای ولو کوچک دیگران تقدیر و تشکر می کنید با این کار به آنها حس مفیدتر بودن می دهید. آن ها احساس می کنند توانمندی و قابلیتشان بالا می رود و این به عزت نفشان کمک می کند. زمانی که به کس دیگر لبخند می زنید ، فقط آن شخص نیست که خوشحال می شود و احساس شاد بودن و اعتماد به نفس دارد ، خود شما نیز از این کارتان شاد می شوید و اعتماد به نفستان افزایش می یابد.

در این جاست که بازدهی دو برابر می شود. زمانی که شما سعی می کنید حرفی بزنید و یا کاری کنید که دیگران خودشان را بیشتر دوست داشته باشند ، در شما نیز این احساس تقویت شده و خودتان را بیشتر دوست خواهید داشت. هر چه بیشتر خودتان را دوست بدارید ، دیگران را بیشتر دوست خواهی داشت و برایشان ارزش و احترام قائل خواهی بود. زمانی که خودتان را دوست دارید دیگر نگران این موضوع نیستید که آیا دیگران شما را دوست دارند یا خیر.

65

تایید

یکی دیگر از راز جذب دیگران تایید شدن و تایید کردن است. « بچه ها برای این که تایید شوند گریه می کنند و مردها برای تایید شدن می میرند». انسان در ناخودآگاهش نیاز مبرم و شدیدی به تایید رفتار و موفقیت هایش دارد. نیاز به تایید همچون نیاز به استراحت و غذا به صورت مداوم وجود دارد. افرادی که همیشه در پی تایید دیگران هستند، به هر جا که پا می گذارند با استقبال گرم روبرو می شوند. بهترین نوع تایید «ستایش» است. در صورتی که دیگران را ستایش و تمجید کنید این افراد شما را فردی با هوش، جذاب، دوست داشتنی و بسیار با جذبه می پندارند و هر جا روند از شما حرف می زنند.

تحسین

به قول آبراهام لینکولن «همه تحسین را دوست دارند». هنگامی که دارایی ، موفقیت و ویژگی­ های افراد را صادقانه تایید و تحسین می کنید ، به طور ناخودآگاه احساس آنها نسبت به خودشان بهتر می­ شود و بیشتر احساس مفید ، ارزشمند، مورد تایید و مقبول بودن می کنند. در نهایت آنها خود و شما را بیشتر دوست خواهند داشت. تحسین و تمجید یکی دیگر از راز جذب دیگران است. پوشش افراد ، وقت شناس بودن ، پی گیر بودن ، دریافت جایزه و یا رسیدن به هدف مواردی است که می توانید از آن تحسین و تمجید کنید.

توجه: اگر می خواهید کسی را به اعتماد به نفس تشویق کنید برای رسیدن به این هدف قدرتمندترین رفتار توجه به اوست. وقتی به افراد با کمال میل توجه می کنید به آنها احساس مفیدتر بودن و با ارزشمندتر شدن می دهید. با این کار آن­ها شما را بسیار دوست خواهند داشت.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید که با جذبه و محبوب شوید و پله های موفقیت را تا آخر طی کنید از این راه کارهای ارائه شده استفاده کنید. چرا که این 5 راهکار راز جذب دیگران، راهکارهایی است که برای ایجاد اعتماد به نفس و بالا بردن غرت نفس تا به امروز کشف شده اند. در سراسر جهان تا کنون افراد زیادی با بهره گیری از این راه کارها توانسته به میزان زیادی اعتماد به نفس را در خود و دیگران ایجاد کنند. بنابرین توصیه می شود شما که قصد دارید جذاب و دوست داشتنی شوید و به قله های بالای موفقیت برسید ، این راه کارها را در زندگی شخصی ، کاری و اجتماعی خود به کار ببندید و نتیجه را مشاهده کنید.

آیا شما تا کنون به راز جذب دیگران و جذب شدن از طرف آنها پی برده اید؟ اعتماد به نس شما چگونه است؟ اگر اعتماد به نفس بالایی دارید ، چگونه به آن دست یافته اید؟ و اگر اعتماد به نفس شما اندک است ، چگونه می خواهید آن را افزایش دهید؟ نظر و تجربه خود را با کتاب صوتی به اشتراک بگذارید. 

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ببخشید من یه سوال داشتم.
    گفته بودید که افرادی که همیشه در پی تایید دیگران هستند، به هر جا که پا می گذارند با استقبال گرم روبرو می شوند.
    منظورتون از این گفته اینه که منتظر تایید گرفتن هستند یا اینکه به تایید شدن محتاجند. به لحاظ روانشناسی میگن اگه فردی خیلی به تایید دیگران محتاج باشه آدم ها زود ازش زده میشند. فرد باید بصورت درونی خیلی خودش رو تایید بکنه؟ نظر شما چیه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه