تمرکز بر هدف 1
موفقیت و انگیزشی

معرفی و دانلود کتاب تمرکز روی هدف برایان تریسی (pdf)

آیا به دنبال پیدا کردن راهی برای افزایش تمرکز خود هستید؟ کتاب تمرکز بر هدف برایان تریسی چیزی است که به آن نیاز دارید تا تمرکز بر هدف خود را با ارتقاء دهید. 

معرفی کتاب تمرکز بر هدف برایان تریسی « فرایند نقطه کانونی»، کتاب تمرکز بر هدف  در زمینه راه های رسیدن به هدف و موفقیت نوشته برایان تریسی بهترین مشاور موفقیت و هدف را به شما معرفی می کند. با مطالعه این متن از سر فصل ها و کلیات محتوای کتاب تمرکز بر هدف « فرایند نقطه کانونی» آگاه می شوید. پس کتاب صوتی را همراهی نمایید. 

برای موفقیت بیشتر در کسب و کار گوش بسپارید به : کتاب صوتی قدرت برنامه ریزی طرح پرواز اثر برایان تریسی

کتاب تمرکز بر هدف برایان تریسی

« فرایند نقطه کانونی» در کتاب تمرکز بر هدف برایان تریسی ؛ یک فرایند کاربردی قدرتمند و ثابت شده است که با استفاده از این فرایند ، در هر زمینه از زندگی خود ، سریع تر و آسان تر از چیزی که فکرش را  بکنید ، خواهید توانست به خواسته های بهتری دست پیدا کنید.

برایان تریسی در این کتاب راه های رسیدن به موفقیت را بیان کرده است. موفقیت در شغل و حرفه ف موفقیت در روابط شخصی ، خانوادگی و اجتماعی ، موفقیت در کسب ثروت مادی و معنوی در این کتاب با بیانی شیوا و رسا امده است. نویسنده قدم به قدم عوامل تاثیر گذار در موفقیت و راه های رسیدن به اهداف را بیان کرده است.

این که چگونه هدف گذاری کنید ، چگونه اهداف خود را با وضوح و شفافیت بیشتر بیان کنید ، چگونه کارهایی که دست و پا گیر و مزاحم هستند را از برنامه کاری خود بزدایید و چون درختی شاخ و برگ اضافی برنامه کاری خود را هرس کنید و برنامه ای آراسته و پیراسته با تمرکز روی هدف داشته باشید ، همه با وضوح و شفافیت در این کتاب بیان شده است. برای استفاده از تکنیک های کاربردی این کتاب ارزشمند می توانید آن را دانلود و مطالعه نماید. در ضمن به خواندن خالی اکتفا نکنید و دستورالعمل های آن را با دقت هر چه تمام تر به رشته عمل درآورید. سایت کتاب صوتی همت کرده و خلاصه ای مفید و مختصر از این کتاب را در سایت قرار داده است. بر روی لینک پایین همین صفحه کلیک کنید و این خلاصه مفید را دانلود و مطالعه نمایید. 

برخی از مطالب کتاب تمرکز روی هدف برایان تریسی در ادامه آمده است. 

انتخاب بهترین عنصر برای رسیدن به هدف

همان طور که انرژی نور خوشید که توسط ذره بین متمرکز شده است،  می تواند به گرما و آتش تبدیل شود ، هوش و فراست شما هم وقتی روی یک یا چند هدف ویژه متمرکز شود ، به شما کمک می کند ، تا کارائی خود را چند برابر یک فرد عادی کنید. با کارائی بالا تر ، سریع تر و آسان تر به اهداف خود خواهید رسید.

مطالعه این متن نیز برای رسیدن به موفقیت برای شما کارگشا خواهد بود :  فرمول موفقیت برایان تریسی برگرفته از کتاب تمرکز روی هدف

  مثالی دیگر؛ همان طور که متمرکز کردن انرژی نور در باریکه لیزر فولاد را خواهد برید، اگر شما هم مهمترین عنصر رسیدن به هدف خود را درست و به موقع انتخاب کنید، به بالاترین سطح از تلاش خود دست می یابید. متمرکز شدن روی هر چیزی به تحقق آن می انجامد.

برای تمرکز بیشتر و تسلط بر خویشتن بخوانید : چگونه بر خویشتن مسلط شویم؟

هدف

کتاب تمرکز بر هدف برایان تریسی به پرسش های مهم شما در رابطه با چگونگی رسیدن به موفقیت و هدف جواب می دهد.

کتاب صوتی رایگان اما تاثیر گذار در تقویت مهارت های شخصی : کتاب صوتی از دولت عشق کاترین پاندر

پرسش هایی از این قبیل ؛

  • چگونه خواهم توانست ، زمان و زندگی خود را کنترل کنم؟
  • چگونه می توانم بهترین نتیجه را از تلاش خود دریافت کنم؟ طوری که به زندگی و روابط شخصی و کاریم لطمه ای وارد نکنم؟
  • چگونه به زندگی خود سامان دهم؟
  • چگونه با زمان و  هزینه کمتر ، درآمد بیشتر داشته باشم؟
  • چگونه می توانم در عین رضایت و خوشحالی همه چیز داشته باشم؟

فرصت های پیش رو برای تمرکز روی هدف

پیشرفت های تکنولوژیکی « پیشرفت صنعت ، فن آوری ، بهداشت ، آموزش و …» فرصت های زیادی را در اختیار همه قرار داده است. با استفاده از فرصت های پیش آمده ، شما هم می توانید ، پیشرفت کنید. برای رسیدن به موفقیت باید یک هدف مشخص برای خود تعین کنید. برای رسیدن به هدف خود ، از کتاب تمرکز بر هدف برایان ترسی کمک بگیرید. الگوی فرایند رسیدن به هدف برایان ترسی ، چیزی است که برای رسیدن به موفقیت و هدف خود باید آن را رعایت و عملی کنید. با استفاده از این الگوی اثبات شده ، شما هم موفیت و پیشرفت را تجربه کنید.

امروزه با وجود فرصت های مناسب برای پیشرفت و افزایش درآمد ، زمان کافی برای انجام فعالیت ها وجود ندارد. برایان ترسی در کتاب تمرکز بر هدف این مشکل شما را حل کرده است. برای جبران وقت ، از الگوی فرایند نکته کانونی استفاده کنید. برای یاد گیری این فرایند ، کتاب تمرکز روی هدف برایان ترسی را مطالعه کنید.

تمرکز بر هدف برایان تریسی

با استفاده از راه کار های این کتاب شما هم می توانید ، در مدت زمان کمتر ، به نتایج بهتر برسید. می توانید در زمان کمتر درآمد بیشتری برای خود گرد آورید. برخود مسلط شوید. به زندگی خود سرو سامان دهید. روح و روان خود را به آرامش برسانید.

شروع کتاب تمرکز بر هدف برایان تریسی

نکته کانونی حاصل 25 سال تلاش مستمر برایان ترسی در زمینه موفقیت روی افراد موفق و افراد ناموفق بوده است. نکته کانونی با این سوال اساسی شروع می شود؛ «چرا برخی ها از دیگران موفق تر هستند و موثرتر عمل می کنند؟»

در ادامه کتاب نویسنده به این پرسش پاسخ می دهد. در ادامه چرایی و چگونگی و دلیل موفقیت این افراد را بیان می کند. با استفاده از آموزه های این کتاب شما هم می توانید ، بیشتر کار کنید ، درآمد بیشتر داشته باشید و زمان بیشتری برای بودن در کنار خانواده خود داشته باشید.

در کتاب تمرکز بر هدف برایان تریسی ترکیبی از بهترین ایده ها و راه کار ها برای مدیریت شخصی هم زمان آمده است. این کتاب به شما راه رسیدن به هدف را مرحله به مرحله نشان می دهد.

فرایند نکته کانونی

هدف 6

در این کتاب مراحلی که برای آرام کردن و تعادل ذهن لازم است، به شیوه ای ساده و رسا بیان شده است. شما هم با به کار بردن این مراحل منظم و پیوسته، موفقیت را در زندگی خود تجربه کنید. با استفاده از راه کارهای استراتژیک و مهم این کتاب، خواهید توانست به زندگی خود سرو سامان دهید.

با خواندن این کتاب یاد می گیرید، زمان و انرژی خود را روی کدام هدف خود متمرکز کنید.  یاد می گیرید، کدام عنصر را برای رسیدن به موفقیت در کجا انتخاب کنید. راه کارهای موجود در این کتاب در انتخاب درست هدف و راه رسیدن به آن به شما یاری می رساند.

مهمترین ویژگی کتاب تمرکز بر هدف

شفافیت و وضوح از اهداف کتاب است. با استفاده از این کتاب خواهید توانست واضح و شفاف خود و موقعیت خود را مشخص کنید. این که کی هستید؟ چی می خواهید؟ از چه راهی سریع تر و راحت تر به خواسته و هدف خود برسید؟

حقایق بزرگ ساده هستند. نکته کانونی این قدرت را دارد که یک سری حقایق را که توسط افراد شاد و موفق کشف و استفاده شده اند را برای شما نمایان کند.

آموزش های کتاب تمرکز بر هدف

با استفاده از راهنمائی های این کتاب شما یاد خواهید گرفت که برای زندگی خود چه کار باید انجام دهید؟

چند نمونه از مواردی که با استفاده از این کتاب و آموزه های آن می توانید برای بهبود زندگی و آینده خودانجام دهید ، در ادامه آمده است. شما می توانید ؛

موارد ویژه ای که انجام دادن آن برای شما ارزش بیشتری می آفریند و رضایت و پاداش بیشتری به شما می دهد ، را بیشتر تمرین کنید.

  • فعالیت ها و کارهایی که سود کمتر برای شما دارند و یا انجام ان ها برای شما مضر است را کمتر انجام دهید. یا انجام ان ها را به صورت کلی متوقف کنید.
  • می توانید ، انتخاب های درست و تازه بیشتر داشته باشید.
  •  می توانید کارهایی که تاکنون انجام نداده اید و برایتان مفید و مثمر ثمر است را انجام دهید.
  • می توانید؛ مهارت تازه بیاموزید. پروژهای تازه را شروع نمائید.
  • با استفاده از آموزه های این کتاب می توانید ، تمرکز بیشتر و بهتر بر فعالیت های خود داشته باشد.
  • می توانید؛ انجام برخی فعالیت ها و کارهای کم سود را متوقف کنید.
  • می توانید ، از دور به وضعیت خود بنگرید. با چشمانی بازتر زندگی خود را ارزیابی کنید.
  • می توانید برای ترک برخی فعالیت ها و جایگزینی آن ها با فعالیت های مفیدتر  اقدام هوشمندانه داشته باشید.

آیا کتاب تمرکز روی هدف برایان تریسی را مطالعه کرده اید؟ آیا از فرایند نکته کانونی آگاهی دارید؟ می دانید از این الگو چگونه استفاده کنید؟ هر گونه تجربه و نظردر این زمینه دارید را با ما از طریق همین صفحه به اشتراک بگذارید. بی شک نظرهای سازنده شما به این مطلب و مطالب سایت کتاب صوتی کمک شایانی می نماید.

دانلود کتاب تمرکز بر هدف برایان تریسی

شنیدن کی بود مانند دیدن. در این متن سعی کردیم بخشی از این کتاب بسیار مفید و کاربردی را به شما معرفی کنیم. با مطالعه کل کتاب شما نیز خواهید توانست ، قدرت تمرکز خود را بالا ببرید و به اهداف خود دست یابید.  برای دانلود این کتاب بسیار فوق العاده می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود کتاب تمرکز بر هدف برایان تریسی

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه