رشد و گسترش آگاهی های برتر
موفقیت و انگیزشی

رشد و گسترش آگاهی های برتر در جهان امروز

رشد و گسترش آگاهی های برتر در جهان امروز را از لوئیس ال هی بیاموزیم و با تمام کسانی که در جهت اصلاح و بهبود زندگی و جهان قدم برداشته اند ، هم آوا شویم.

برای استفاده از قدرت کلی جهانی باید ، نگاه محدود خود را از بین ببریم و هوشیاری خود را به سوی نگاهی عمیق تر و گسترده تر سوق دهیم. خوشبختانه  رشد و گسترش آگاهی های برتر در جهان امروز به سرعت در حال گسترش است. سیستم های نوین فکری به سرعت در جهان گسترش یافته اند. تحت تاثیر انقلاب صنعتی ، کشاورزی رشد بی سابقه ای کرد. سپس در سال 1950 با گسترش اطلاعات و خدمات کامپیوتری گسترش اطلاعات در سراسر جهان توسعه یافت. در نتیجه گسترش خدمات کامپیوتری ارتباطات و تبادل اطلاعات روتق گرفت و رشد و گسترش آگاهی های برتر در جهان امروز به شدت ادامه پیدا کرده و با افزایش آگاهی فکری فردی هوشیاری گروهی نیز افزایش یافته است.

دانلود کنید و گوش بسپارید به داستان شنیدنی و جذاب ؛ کتاب صوتی پیامبر و دیوانه جبران خلیل جبران

رشد و گسترش آگاهی های برتر در جهان امروز

سیستم یکپارچه جهانی ، همه چیزهای زنده و بی جان را در بر گرفته و با همه در پیوند است. زمانی که تفکری مثبت را انتخاب می کنیم یا دعا می کنیم در آن لحظه با همه افرادی که چنین عملی را انجام می دهند هم آوا شده و به آنها ملحق می شویم.

همچنین زمانی که فکر محدودیت و تفکرات منفی را از سر می گذرانیم با همه کسانی که آنگونه فکر و عمل می کنند ، هم آوا می شویم. راستی شما با چه موضوع هایی ارتباط برقرار کرده اید؟ شما با چه گروهی از افراد هم آوا شده اید؟

اگر به مطالعه بیوگرافی افراد موفق علاقه مندید ، از این صفحه نیز دیدن کنید؛ بیو گرافی بار بارا دی انجلیس

آیا می دانید که تعصب نوعی ترس است؟

می دانید زمانی که خواسته یا ناخواسته  متعصب می شوید با افراد این گروه هم آوا و در پیوند هستید؟!

 به شرط این که بخواهید آگاهی خود  را رشد دهید و برای عشق بی قید و شرط و قطعی تلاش نمایید ، در راس نمودار منحنی رشد قرار می گیرد. آیا می خواهید خود را رشد دهید؟ رشد و گسترش آگاهی های برتر در جهان امروز در حال گسترش است. پس به هوش باشید تا از قافله عقب نمانید.

آیا می دانید با افکارمان  به جهان انرژی می فرستیم؟

 شما چه نوع انرژی به جهان می فرستید؟ آیا انرژی مثبت فرستاده اید؟ یا انرژی منفی؟! آیا می دانید که هر یک از ما بر کل مجموعه جهانی تاثیر می گذاریم و از کل مجموعه و اجزاء آن تاثیر می پذیریم؟! شما برای بهبودی کل سیستم و مجموعه جهانی چه تلاشی کرده اید؟! چه طرز فکر و چه نوع اندیشه را به آگاهی کلی جهانی افزوده اید؟!

آیا می دانید که وظیفه تک تک ماست که از کل مجموعه جهانی محافظت کنیم؟! آیا می دانید که برای بهبود زندگی خود لازم است که کل مجموعه بهبود پیدا کند؟! آیا می دانید که چون سرنشینان یک کشتی همه ما مسئول هستیم که اجازه ندهیم کسی کشتی مان را سوراخ کند؟! آیا می دانید که اگر یکی از ما کشتی مان را سوراخ کند ، همه غرق می شویم؟ !

آیا می دانید که همه ما در رابطه با جنگ های جهانی و به هم ریختگی بخش هایی از جهان که جنگ و قحطی و بی عدالتی در آن هست ، مسئولیم؟! آیا می دانید همه ما جزء های کوچک جهان هستی و ذره ای از واحد کلی جهانی هستیم؟! آیا می دانید که درد یک جزء  بر سایر اجزا تاثیر می گذارد؟! می داند که سلامتی و رفاه هر جزء سلامتی مجموعه را موجب می شود؟!

برای بهبودی و سلامت کلی مجموعه چه کار کنیم؟

برای دست یابی به این هدف مهم و ارزنده لازم است که همه ما از نیروی فکر و اندیشه خود به صورت مثبت استفاده کنیم. باید از آگاهی و سطح هوشیاری درونمان طوری استفاده کنیم که به هماهنگی و سازگاری مجموعه کلی و سیستم یکپارچه جهانی منجر شود.

 برای ایجاد تفاهم و هماهنگی در این مجموعه عظیم وظیفه داریم ، به جای انتقاد و گلایه و شکایت از زمین و زمان ، با قدرت برتر در سطحی بالاتر و دامنه ای گسترده تر ارتباط برقرار کنیم و آرامش را به درون خود و از آن جا به همه کائنات بفرستیم.

آیا به توسعه کرانه های فکری خود امیدوارید؟

 برای گسترش کرانه های فکر و ذهن خود مثبت اندیشی و تفکر مثبت را باور کنیم و با نگرشی مثبت به زندگی و رویدادهای موجود در آن نظر افکنیم. در این مجموعه جهانی اگر دردی هست ، مطمئناً داروی درد هم وجود دارد. برای دردهای خود از نیروی درون و عشق به خود بهره مند شویم. رشد و گسترش آگاهی های برتر در جهان امروز را با استفاده از سایر قدرت ها گسترده تر کنیم.

استفاده از سایر قدرت ها

به گفته متخصصان امور مغز و اعصاب گفته می شود که ما فقط  کمتر از 10% از توان و قدرت مغز خود برای زندگی استفاده می کنیم. راستی 90% بقیه چه می شود؟

تله پاتی ، شنیدن صداهای نامعمول و روشن بینی حاصل استفاده بیشتر و بهتر از قدرت فکری است که در درون هر یک از ما وجود دارد. اگر ما نیز بتوانیم درصد بیشتری از توانایی های مغز خود را به کار ببریم به چنین توانمندی های خواهیم رسید.

چرا ما نمی توانیم از مقدار بیشتر از استعدادهای درونی خود استفاده کنیم؟

شاید یکی از دلایلی که ما به صورت گسترده نمی توانیم از قدرت فکری خود استفاده کنیم ، این باشد که ممکن است دانش و مهارت لازم برای استفاده از قدرت فراوان را نداشته باشیم و چون تیغ دو لبه دست خود را با آن دانش و آگاهی ها ببریم.

استفاده بیشتر از نیروی اندیشه

اندیشه به تیغ دو لبه می ماند ، اگر راه استفاده درست از آن را ندانیم ، با آن به خود ضربه می زنیم. ممکن است از نیروی برتر اندیشه برای انجام کارهایی که به ناهماهنگی مجموعه کلی منجر می شود ، استفاده کنیم.

 پس منطقی است که بپذیریم ، مجموعه کلی اجازه  استفاده بیشتر از قدرت مغز و فکر را به ما نمی دهد. دلیل این کار محافظت از ما و از کلیت مجموعه می باشد. پس شایسته است که توان خود را برای دریافت دانش بیشتر بالا بریم تا آگاهی هایی در سطح بالاتر به ما ارزانی شود.

 با خویش یابی و تسلط بر خویشتن مهارت و توانمندی لازم برای دانش و آگاهی در سطح بالاتر به دست می آید. چه نیکو است که همه ما روی این کره خاکی جهت خویش یابی و کسب مهارت های بیشتر تلاش کنیم.

راه رفتن بر روی آتش

تا چندی پیش هیچ کس باور نمی کرد که افراد عادی و معمولی نیز می توانند ، یک روزه ، راه رفتن بر روی آتش و گذر از تونل زغال را یاد بگیرند و بتوانند بر روی آتش راه بروند. آنتونی رابینز با انجام تحقیقات و آزمایشهایی این واقعیت را کشف کرد و به همه جهان نشان داد که می توان با پای لخت با استفاده از نیروی فکر و پرورش آن بر روی زغال های گداخته و سرخ شده راه رفت و آسیب ندید.

نتیجه آزمایش های آنتونی رابینز به همه ثابت کرد که محدودیت های ذهن ما وقوع خیلی اتفاق ها را محدود کرده است. آن محدودیت ها جزئی واقعی در جهان خارج نیستند. بلکه موجود و مخلوق ذهن و فکر ما هستند. چنان چه بتوانیم محدودیت های ذهن و دیوارهای بزرگی که بر روی افکار خود کشیده ایم را برداریم ، خیلی از کارهایی که فکر می کنیم ، وقوع شان نا ممکن است ، ممکن می شود.

در دنیایی که قدرت برتر بر آن حکم می راند ، همه چیز امکان پذیر است. پس می توانیم هدف کشف بی نهایت را در اولویت اهداف خود قرار دهیم.

رشد و گسترش آگاهی های برتر

در جهانی که ما زندگی می کنیم ،  فقط و فقط خوبی وجود دارد. ما در درون مجموعه ای کامل از خوبی ها احاطه شده ایم. هر اندازه و به هر میزان که دلمان بخواهد ، بدون هیچ محدودیتی ، می توانیم از خوبی های اطراف و درون خود استفاده کنیم . چرا که رشد و گسترش آگاهی های برتر در جهان امروز با استفاده از تفکر مثبت و باور به آن امکان پذیر و دست یافتنی است.

شما در رابطه با رشد و گسترش آگاهی های برتر در جهان امروز چه نظری دارید؟! تفکر شما در این باره چگونه است؟! آیا به جهان انرژی مثبت می فرستید و در جهت هماهنگی با آن قدرم برمی دارید؟! یا نسبت به این تفکرات بی باورید؟ نظر و تجربه خود را با کتاب صوتی به اشتراک بگذارید.

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه