32
موفقیت و انگیزشی

8 راهکار شگفت انگیز برای استفاده از قانون جذب در زندگی

8 راهکار شگفت انگیز برای استفاده از قانون جذب در زندگی را اینجا بیابید و بیش از آن که به تصورتان می آید، متحول شوید و جهان اطراف خود را به هیجان در آورید.

همه ما دوست داریم به همه یا حداقل یکی از این موارد ؛ موفقیت ، ثروتمند شدن ، خوش تیپ بودن ، خوش شانسی ، ابهت ، کمالات ، قابل احترام بودن و دوست داشتنی بودن دست بیابیم. برای رسیدن به هر کدام از این موارد فقط و فقط یک چیز نیاز است و آن قانون جذب است. در گذشته فقط افراد معدودی از این قانون اطلاع داشتند و مثل یک راز آن را برای خود نگه داشته بودن، تا دیگران به آن پی نبرند و این قانون فقط در انحصار آن ها باشد، به همین دلیل به قانون جذب قانون راز می گفتند. آیا تا حالا به اعجاز قانون جذب فکر کرده اید؟ می دانید چگونه قانون جذب را در جذب آمال و آرزوهای خود به کار ببرید؟ کتاب صوتی قصد دارد ، 8 راهکار شگفت انگیز برای استفاده از قانون جذب در زندگی را بیان نماید. 

چگونگی استفاده از قانون جذب 

امروزه قانون جذب دیگر یگ راز نیست. این قانون و چگونگی عملکرد و کاربرد آن برای همه فاش شده و همه می توانند ازطریق به کار گیری این قانون به هر چه که می خواهند برسند. البته عولمل موثر در جذب فراوان است اما قانون جذب یک موئلفه بسیار قوی در این زمینه می باشد. برای رسیدن به موفقیت باید راه های رسیدن به موفقیت را جذب کرد. برای پول دار شدن باید پول را به خود جذب کرد. برای این که خوش شانس و یا خوش تیپ باشید ، باید چیزهایی که موجب خوش شانسی و یا خوش تیپی  می شود را به خود جذب کنید. این قانون جاذبه است، بله درست است ، قانون جاذبه همان عاملی است که مکمل ها ، مثل کلید و قفل در را به هم جذب می کند.

الگو بگیرید از بیوگرافی افراد موفق ، ببوگرافی جک دروسی، مدیر عامل تویتر

قانون جذب چگونه کار می کند

89

قانون جذب عاشق و معشوق را کنار هم نگه می دارد. اگر عاشق موفقیت باشید ، قانون جاذبه راه های رسیدن به موفقیت را یکی پس دیگری روبروی شما قرار می دهد. فرصت ها را برایتان درست می کند و در صورتی که نیروی جاذبه تان (عشقتان) به موفقیت زیاد باشد ، عشق شما به خواسته تان به ارداه خداوند، همه امکانات لازم برای رسیدنتان به موفقیت را به شما جذب می کند. احتمالاً این جمله را شنیدید که می گویند؛ خواب ، خواب می آورد ، پول ، پول و سلامتی ، سلامتی را می آورد.

به خواسته تان عشق بورزید

بله این جمله کاملاً درست است. در طی سالیان دراز این جمله به همه ثایت شده و آزمونش را پس داده است. عاملی که این کار را انجام می دهد قانون جذب است. این قانون جذب است که طالب و مطلبوب را در کنار هم قرار می دهد. اگر خوهان موفقیت هستید ، کافی است عاشق موفقیتتان باشید. عشق شما به موفقیت چون شاه کلیدی است که درهای موفقیت را یکی یکی برایتان باز می کند و شما را به آرزویتان می رساند. اگر می خواهید ثروتمند شوید ، با تمام وجود به چیزی که می خواهید عشق بورزید و جهت رسیدن به آن خالصانه تلاش کنید.

مطالب این صفحه را دوست خواهی داشت: کتاب صوتی در سینه ات نهنگی می تپد نوشته عرفان نظرآهاری

اگر به کسب شهرت و مشهور بودن علاقه دارید ، خواسته تان را با عشق و علاقه و شور و هیجان به تصویر بکشید. راه های رسیدن به شهرت به سویتان شتابان خواهند آمد. کافی است که بخواهید، با عشق و علاقه بخواهید و در راه رسیدن به خواسته تان قدم اول را بردارید. حس خوب شما شما را به سمت جذب خواسته تان، هر چی که باشد، سوق خواهد داد.  خداوند در قرآن کریم به قانون جذب اشاره کرده و گفته بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را. تا چیزی نخواهید به شما داده نمی شود. 

در این جا این سوال پیش می آید که چگونه متوانم  آن چه را که می خواهم از طریق قانون جذب به دست آورم. عوامل موثر در افزایش نیروی جاذبه کدامند. در ادامه برخی از عوامل موثر در افزایش نیروی جاذبه و به جریان درآمدن قانون جذب آمده است.

7

8 راهکار شگفت انگیز برای استفاده از قانون جذب

برای به جریان انداختن قانون جذب نکات زیر را در رفتار و گفتارتان عملی کنید.

رضایتمند باشید، آهنربای جذب آرزوهایتان را شارژ می کند. برای این که قانون جذب را اطرفتان به جریان درآورید، اولین مرحله این است که از اوضاع و احوالتان هر چی که هست راضی باشید. نارضایتی، نا راضی بودن بیشتر را به شما جذب می کند. احساس رضایت مندی در مغز شما فرکانس هایی از جنس رضایت تولید می کند و جهان منتشر می کندف کائنات این پیام را دریافت کرده و از جنس ان را برایتان تولید و برایتان می فرستند.

تفکر مثبت داشته باشید؛

قانون جذب به شما می گوید که در وجودتان تفکر مثبت خلق کنید تا آماده دریافت پرتوهای مثبت از سوی کائنات باشید. تجربه نشان داده افراد با تفکر مثبت بیشترین موفقیت را کسب کرده اند.

به زندگیتان لبخند بزنید. شادی و خوشحالی قانون جذب را افزایش می دهد. موقعی که می خندید به جهان می گویید که راضی و خوشحال هستم، در شرایط روحی روانی خوبی قرار دارم، این احساس به من می گوید که همه چیز همان طور که باید باشد، است. در این لحظه من شادم و نگرانی از گذشته ندارم و بابت آینده نگرانی ندارم. روزی چند دقیقه بخندید تا روح و روانتان شاد شود. حتی اگر دلیلی برای خندیدن ندارید باز هم بخندید تا روح و روانتان از آلودگی ها و کسالت ها پاک شود.

کلام تان را به بهترین نحو ممکن مثبت کنید. به قول اسکاول شین کلام شما عصای معجزه گر شماست. بعد از قوه تفکر ، زبان دومین عاملی است که انسان را از سایر حیوانات جدا می کند. کلامتان را آگاهانه انتخاب کنید. مثبت اندیش و خش بین باشید.

34

تجسم و تخیل خلاق داشته باشید

تجسم خلاق به شما کمک می کند ، خلاقانه فکر کنید و از قوی افکر و تعقل خود برای خلق ایده های تازه و جذاب کمک بگیرید و دنیای اطرافتان را دگرگون کنید.

اهدافتان را واقع بینانه انتخاب کنید.

آنقدر هدفتان برایت مهم باشد که صبح با فکر آن از خواب بیدار شوید. آن قدر هدفتان را دست یافتنی باید تصویر کنید که هر بار یادش افتادید، ذوق کنید و از فکر داشتن آن به هیجان بیاید. هدفت باید واضح و مشخص باشد تا بتوانی تمام جرئیاتش را به تصور درآورید. در جهت رسیدن به خواسته هایتان قدم بردارید ، ببیند برای رسیدن به آن خواسته ات چه چیزی لازم است و چه کار باید بکنید. لازم نیست در قدم اول به دستش بیارید، شما فقط قدم اول را بردار بقیه شرایطش بعداً  یکی یکی فراهم می شود. کافی است بخواهید و قدم اول را بردارید. از شما حرکت از خدا برکت

به خاطر داشتن هر آن چه که داری شکر کنید

 به خاطر سلامتی ، خوراک ، پوشاک ، خانه ، دوستان خوب ، وضعیت مالی و همه چیزهایی که داری شکر گزار باشید. به قول شاعر “شکر نعمت، نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند”. از هر کس که کاری برایت انجام داد شکرگزاری کنید. شکر گزاری از همه موارد بالا بیشتر شنا را به خواسته اتان جذب می کند.. پس شکرگزاری کنید.

در این متن تلاش کردیم ، 8 راه کار که قانون جذب را به جریان می اندازد را بیان کنیم. با به کارگیری این راه کارها شما نیز می توانید از قانون جذب برای تحقق خواسته هایتان استفاده نماید و به هر انچه دوست دارید ، برسید.  آیا تا کنون از قانون جذب استفاده کرده اید؟ کاربرد این قانون در زندگی شما چه بازتابی داشته است؟ هر گونه تجربه و نظر در رابطه با قانون جذب را با کتاب صوتی به اشتراک بگذارید. 

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه