برایان ترسی
موفقیت و انگیزشی

توصیه های برایان ترسی و ران اردن در رابطه با جذابیت

توصیه های برایان ترسی و ران آردن در رابطه با جذابیت بیرونی و درونی را در جذب امیال و آرزوهایتان به کار ببندید و از نتایج  پر بار آن شگفت زده شوید.

جذابیت را ازدرون به بیرون و از بیرون به درونتان راه دهید. بگذارید انرژی جذبه از وجودتان  تراوش کند.اگر به مرحله ای برسید که هر چه در درون دارید ، عشق ، محبت و دوست داشتن باشد و اطرافتان نیز مملو از پرتوهای عشق و محبت باشد ، آنگاه زندگی را واقعاً زندگی کرده اید. پس برای رسیدن به این آرمان بلند ، توصیه های برایان ترسی و ران آردن را برای افزایش جذابیت بیرونی و درونی در رفتار و کردار خود به کار ببرید و در جذابیت بی نهایت غوطه ور شوید. برای این کار با کتاب صوتی همراه باشید. 

” قانون اساسی عصر شهرت: مهم نیست که شما چه هستید ، بلکه مهم این است که مردم در رابطه با شما چه فکری می کنند”. لانس موور استاد دانشگاه بولتون 

قدرت جذابیت در رسیدن به آرزوها

5

الگوبرداری از بیوگرافی افراد موفق برای رسیدن به موفقیت : بیوگرافی شهرزاد رفیعی، بانویی ایرانی تبار که در جهان حرفی برای گفتن دارد

برای پیش برد اهداف، جذابیت ، ضرورتی انکار ناپذیر است. جریان جذابیت باید دوسویه باشد. جذابیت باید از درون شما جریان یابد و به بیرون و اطرافتان تراوش کند. اما این کافی نیست،.شما به بیشتر از این نیاز دارید. چه خوب است که نیروی جذبه و عشق در اطراف شما سیلان کند و پرتوهایی از آن شما را نیز در بر بگیرد. برای سیلان انرژی عشق توصیه های ران آردن و برایان ترسی را به کار ببرید.

در تئاتر دو شیوه برای خلق شخصیت های داستان وجود دارد که به شیوه آمریکایی و اروپایی معروف هستند. هر کدام از این شیوه ها ، اسلوب و روش خاص خود را دارد. اما هدف از کاربرد هر دو روش یک چیز است. خلق شخصیت مورد نظر برای داستان تئاتر. در این جا این دو روش را به اختصار توضیح می دهم چون با آن کار داریم.

مطالب این صفحه نیز برای شما مفید خواهد بود: کتاب صوتی افسانه خودباوری نوشته البرت آلیس

روش آمریکایی ایفای نفش در تئاتر

در روش آمریکایی که به روش درون به بیرون مشهور است ، بازیگران شخصیت نمایش را با استفاده از نکات روانشناختی کشف می کنند. در این روش برای این که یک شخصیت را کشف کنند به بازیگر گفته می شود که به درونت مراجعه کن. تمام حالت های روحی و روانی که در شخصیت نقش مورد نظر هست را در درون خودت پیدا کن و آن را در رفتارت بروز بده.

در این روش بازیگر شباهت هایی که در خصوصیات شخصیتی خود با نقش مورد نظر وجود دارد را در درونش می یابد. سپس با استفاده ازآن لایه لایه بیرون خود را می سازد. در این روش با خلق نقش سرو کار ندارند. بلکه بازیگر ، خصوصیات رفتاری نقشش را از درون خود ، کشف می کند و به آن جامه عمل می پوشاند. یعنی آن را در رفتارش نشان می دهد.

این روش یک ایراد کوچک دارد و آن این است که ممکن است که بازیگر دقیقاً نتواند آن حالت های روحی روانی موجود در نقش را به تصویر بکشد و ممکن است دیگران را در رابطه با نقشی که ایفا کرده است نتواند متقاعد کند. به زبان دیگر ممکن است بازیگر با صرف انرژی و زمان زیاد قادر به ایفای نقش آن گونه که شایسته است نباشد. برای رفع این مشکل آمدند روش اروپایی را به خدمت گرفتند.

روش اروپایی ایفای نقش در تئاتر

در روش اروپایی هنگام ایفای نقش بازیگران رفتارهای بیرونی شخصیت ها را خلق می کنند. برای انجام این امر آنها ابتدا شیوه راه رفتن ، صحبت کردن و شیوه رفتار شخصیت ها را مجسم می کنند. با به تصویر کشیدن این خصوصیات در ذهنشان شخصیت مورد نظر را می آفرینند.  سپس با استفاده از دلیل های روانشناختی برای رفتارهای فردی که قرار است نقش آن را بازی کنند ، این خصوصیات را آرام آرام به درونشان انتقال می دهند.

این شیوه نقش آفرینی در تغییر های فردی نیز بسیار مفید و موثر است. با استفاده از این تکنیک ما هم می توانیم  آن چه را که دیگران احساس می کنند و آن چه که در درون خود احساس می کنیم ، زیر نفوذ و سلطه خود قرار دهیم . به عنوان مثال اگر در شیوه رفتارمان طوری رفتاد کنیم که انگار خیلی خوشحال و هیجان زده هستیم ، این احساس ساختگی ما بر دیگران تاثیر می گذارد. آن ها فکر می کنند که ما واقعا خوشحال و هیجان زده هستیم.  در ضمن این رفتار بر خودمان هم تاثیر می گذارد و ما را شاد و خوشحال تر می کند.

این روش ها را این جا بازگو نکردم که درس تئاتر داده باشم. حالا ما می خواهیم در تغییر شخصیت و رشد فردی از آن ها استفاده کنیم. ما از این تکنیک ها برای جذابتر شدن استفاده می کنیم و به جای بازیگران تئاتر ، نقش آفرین شخصیت جذابی می شویم که ما را به پله های بالای موفقیت و جذابیت می رساند.

توصیه های برایان ترسی و ران آردن در رابطه با جذابیت 

مجسم کنید ، آن شخصیتی را که خواهانش هستید را به تصوردر آورید. آن شخصیت فوق العاده دوست داشتی و جذابی که هر کس شما را ببیند شیفته رفتار و شخصیتتان شود. با این نقش آفرینی واقعی ريال متفاوت زندگی کنید و خالق خوش بختی و سعادت خود و اطرافیانتان باشید. برای این کار باید جذابیت های درون را کشف و جذابیت های بیرونی را خلق کنید و در زندگی به عمل درآورید. به استفاده از توصیه های برایان ترسی و ران آردن جذابیت را به خود جذب کنید.

تجربه شخصی ران آردن در رابطه با تغییر

یکی از دوستان خانوادگی ران آردن وهمسرش خانم نیکی به اسم مریم به خاطر عصبانیتش  که سر میز شام چند شب پیش داشته بود برای عذر خواهی خواهی نزد آن ها می رود. مریم به آن ها می گوید که مدت 7 سال است که از نوسانات و ناراحتی روحی رنج می برد و تحت نظر یک روان پزشک است. با شنیدن این حرف نیکی به مریم می گوید که 7 سال برای یک بیماری زمان زیادی است و باید در این مدت نتیجه می گرفتی ، چرا این همه سال ادامه دادی و دکترت را عوض نکرده ای.

ران آردن هم از مریم می پرسد به نظرت این همه پولی که خرج کردی جواب داده و ارزشش را داشته است؟ مریم در جواب می گوید هم بله و هم نه. بله از این نظرکه می دانم چرا این رفتار را انجام می دهم ، نه چون نمی توانم خودم و رفتارم را کاملاً کنترل کنم. به همین خاطر دقیق نمی دانم که صرف این همه پول و زمان ارزشش را داشته است یا نه.

مریم رفت و تا مدت دو ماه خانواده ران از او خبر نداشتند. تا اینکه بعد از دو ماه مریم به آن ها زنگ می زند و می گوید که دکترش را عوض کرده است. مدت چند هفته است که نزد روان پزشک دیگری می رود. روان پزشک جدید به مریم می گوید که عوض اینکه روی علت رفتارهای نا بسامانت متمرکز شوی روی این تمرکز کن که چگونه می توانی رفتار ت را متفاوت کنید.

مریم با خوشحالی می گوید که  حالا دیگر می توانم بر رفتارم کنترل داشته باشم. مثل قبل مضطرب و پریشان نیستم و به لطف دکتر جدیدم و به کارگیری توصیه اش یاد گرفته ام که با تغییر دادن رفتارم از نگرانی و استرسم کم کنم.

6

تمرکز بر رفتار (از توصیه های برایان ترسی و ران آردن)

دوستان عزیز این داستان نکته جالبی داشت که دوست داشتم آن را بشنوید و به نکته مهم آن پی ببرید. نکته این داستان تفاوت بین دو دیگاه درونی و بیرونی  است. پیدا کردن علت این که ما چرا رفتار بیمار گونه داریم و یا چرا مثل بقیه جذاب نیستم و نمی توانیم کنترل اوضاع را در دست بگیریم ، ضرورتی ندارد. نباید در این که چرا این گونه هستیم ریز و دقیق شویم. بلکه باید دقتمان را روی رفتارهای درست که به ما انرژی و جذابیت می دهد متمرکز کنیم. باید سعی کنیم رفتاری که درست است و ما را قوی و نیرومند می کند را پیدا کنیم . آن شیوه درست رفتار را در زندگی روزمره به عمل در بیاوریم. با تکرار رفتار درست ما هم می توانیم الگو و نمونه برای سایرین باشیم. توصیه های برایان ترسی و ران آردن را جدی بگیرید.

یک حقیقت از زبان برایان ترسی و ران آردن

بله دوستان همان طور که متوجه شدید ، دانستن علت کارها و رفتارهایتان خود به خود به معنای دانستن نحوی تغیر دادن آن ها نیست. تغیر یافتن بیرونی اغلب آسانتر از تغیر درونی است. پس تغییر بیرونی را بیشتر تمرین کنید. تغییر بیرونی یکی از توصیه های برایان ترسی و ران آردن برای جذاب تر شدن است. 

تمرین عملی برای به کار بردن روش های آمریکایی و اروپایی در افزایش جذابیت

فردی که خیلی جذاب است و دوستش دارید ، به عنوان الگو انتخاب کنید. تمام جزئیات شخصیت او را مجسم کنید. جستجو کنید و تمام حالت های رفتاری که موجب جذاب به نظر رسیدن او شده است را پیدا کنید. به درون خود مراجعه کنید و ببینید آن ویژگی ها را شما هم درونتان به صورت نهفته دارید،  آن ها را کشف کنید و در عمل و رفتارتان نشانش دهید.

تجسم جذابیت از توصیه های برایان ترسی و ران آردن

می توانید آن خصوصیات را تصویر سازی کنید. ابتدا تمام آن خصوصیت هایی که موجب جذابتر شدنتان می شود را با استفاده از تصویر سازی مجسم کنید و خود را در آن نقش ها ببینید. این کار را چندین بار تکرار کنید. از روش درونی به بیرونی و بیرونی به درونی با هم و مکمل هم استفاده کنید.

 شما جذابیت خود را در چه سطحی می بینید ؟سطحی عالی که هر چه را بخواهید با استفاده از نیروزی جَذَبه خود می توانید به دست آورید؟ یا فکر می کنید که باید بیشتر تمرین جذابیت را انجام دهید؟ در رابطه با توصیه های برایان ترسی و ران آردن و جذابیت بیرونی و درونی نظر و تجبه های شخصی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه