زبان بدن
موفقیت و انگیزشی

تاثیر علائم شگفت انگیز زبان بدن در افزایش جذابیت

تاثیر علائم شگفت انگیز زبان بدن در افزایش جذابیت غیر قابل انکار است. آن را یاد بگیرید و در افزایش جذابیت و مقبولیت تان از آن بهره بگیرید. 

علامت هایی که بدن ضمن گفتکو صادر می کنند ، موثرترین و بارزترین نقش را در تاثیر گفتگو به عهده دارند. دکتر البرت محرابیان معتقد است ؛ کلماتی که ادا می شوند ، تون صدای گوینده و زبان بدن عوامل موثر دربرقراری ارتباط هستند.  ایشان معتقدند که کلمات 7% ، تون صدا 38% و زبان بدن 55% در ایجاد یک ارتباط قوی موثر هستند. با این حساب متوجه می شویم که زبان بدن بیشترین میزان تاثیرگزاری را در ایجاد یک رابطه درست و کامل به عهده دارد. به همین دلیل در این مقاله کتاب صوتی بر ان شده است ؛ علائم شگفت انگیز زبان بدن در برقراری ارتباط های روزانه را مورد کند و کاو قرار دهد. 

علائم شگفت انگیز زبان بدن

شناسایی زبان بدن به ما در کمک می کند ، رابطه ای قوی با اطرفیانمان داشته باشیم. همچنین با یاد گیری و به کار بدن زبان بدن می توانیم نیازها،  احساسات و خواسته­ های دیگران را بهتر بشناسیم و درک کنیم. علائم زبان بدن را یاد می گیریم  تا به وسیله آن با دوستان ، محیط کار و جامعه رفتار بهتری داشته باشیم و روابط فردی و اجتماعیمان را بهبود ببخشیم.

اگر ثروت و توانگری را دوست دارید ، از  فرمول ثروتمند شدن اندرو کارنکی ایده بگیرید. 

گونه های روابط بین افراد

روابط ما یا دوستانه است یا تجاری و یا اجتماعی. قصد و نیت ما از ایجاد رابطه هر چی که باشد ، ما به پذیرفته شدن در رابطه  نیاز داریم. در روابط دوستانه ما صمیمی تر برخورد می کنیم و فاصله نزدیک تری با کسی که باهاش در ارتباطیم را داریم. در قرار ملاقات های تجاری و اجتماعی نیاز داریم که کمی فاصله را بیشتر کنیم و مقررات خاصی را رعایت کنیم. بدن ما در پاسخ به محرک های محیطی علائمی را ناخودآگاه صادر می کند.  این علائم اگر درست و آگاهانه انتخواب شوند تاثیرات غیر قابل انکاری بر جذابیت خواهند گذاشت. این علائم را در این بخش معرفی می کنیم.

دانلود کنید و گوش فرا دهید به : کتاب صوتی، آلبرت آلیس نوشته آلبرت آلیس

عناصر کلیدی زبان بدن

عناصر مختلفی در زبان بدن وجود دارد که ما در روابطمان به صورت غیر ارادی و ناخودآگاه و گاه آگاهانه از آن استفاده می کنیم. درک و شناخت این عناصر به ما کمک می کند که از آن ها به صورت آگاهانه و هدفمند استفاده کنیم. وقتی آگاهانه رفتاری را برمی گزینیم بهتر و دقیق تر می توانیم آن چه ما را به هدفمان می رساند انتخاب کنیم و انجام دهیم. ارتباط چشمی ، تکان های چشم ، کج کردن سر ، باز گذاشتن دست ها و متمایل بودن پاها به جلو علامت هایی شگفت انگیزی هستند که به ما کمک می کند که رابطه موفق داشته باشیم و طرفمان را به سادگی جذب کنیم و همچنین به سمت او جذب شویم. 

حالت صورت

در موقع گفتگو با کسی که صحبت می کنید ، مستقیم صورتتان را به سمت او بگیرید. خوشحال بودن ، تاثیر زیادی در ایجاد رابطه محکم دارد. سعی کنید لبخندی واقعی بر لب داشته باشید. لبخند واقعی والکی در زبان بدن به خوبی مشخص است. در لبخند واقعی همراه عضلات گوشه دهان ، ماهیچه های گونه و ابروها بالا می رود اما در لبخند الکی فقط عضلات گوشه دهان درگیر هستند. موقعی که به رئیس و بالا دستتان و یا کسی که برایتان خیلی مهم و یا خیلی عزیز است لبخند واقعی بزنید ، تاثر گذارتر عمل خواهید کرد. 

221

ارتباط چشمی

در روابطتان سعی کنید ارتباط چشمی مستقیم داشته باشید طوری که مردمک چشم طرف را ببینید. اما به چشم هایش زول نزنید. بلکه نگاهتان را از یک چشم بردارید و به چشم دیگر بدوزید. همچنین می توانید از هیپنوتیزم چشمی در رابطه تان استفاده کنید. 

کج کردن سر

حین گفتگو مستقیم و ثابت نمانید برای اثرگزاری بیشتر سرتان را به طرف جلو کمی خم کنید. زیاد سرتان را تکان ندهید فقط گه گاهی آرام این کار را انجام دهید. چون نگاه مستقیم و ثابت نگه داشتن سر کسالت آور می شود.

تن صدا

سعی کنید تون صدایتان را در امور اجتماعی و تجاری متعادل کنید نه زیاد تند و نه زیاد بم. آرام و با انرژی صحبت کنید تا اعتماد به نفستان را طرف ببیند. اما در روابط دوستانه سعی کنید تون های مختلف به صدایتان بدهید ، گاه تند و گاه آهسته. با کم و زیاد کردن تون صدایتان شور و هیجان را به طرفتان منتقل کنید و رابطه محکمتری داشته باشید.

حالت کلی بدن

در موقع نشستن دستهایتان باز باشد. اگرعادت دارید که یک پا را روی پای دیگر بگذارید، سعی کنید نوک انگشتان پا به سمت کسی باشد که با او در حال مکالمه هستید. اگر نوک پایتان به سمت عقب باشد این پیام را بدنتان به فرد مقابل می فرستد که از گفتگو با تو خسته شده امف تمامش کن. دستهای بسته و گره گرده نیز نشان از ناراحتی و کسلی دارد. پی موقع گفتگو دستهایتان را باز نگه دارید. اگر روی صندلی نشسته اید مستقیم و راست بنشینید، لم دادن به صندلی این پیام را به شنونده و یا گوینده تان صادر می کند که من از کفتگو با تو بیزارم و می خواهم از پشت فرار کنم.

هنگام صحبت کردن از حرکت های دست استفاده کنید، این کار هم به شما کمک می کند که راحت تر کلمه هایتان را پیدا کنید و بر زبان آورید و هم به ایجاد صمیمیت در رابطه کمک می کند. با حرکت دادن دست موقع صحبت کردن به طرف مقابل این پیام را می دهید که من با اعتماد به نفسم و شور و اشتیاق زیادی برای گفتگو با تو دارم.

حالت کلی در زبان بدن
حالت کلی در زبان بدن

حالت کلی بدن در روابط

به طور کلی زبان بدن در تعاملات روزانه هر یک از ما اثرات غیر قابل انکاری دارند. هر روزه بدن پیام های خود را به جهان اطافمان می فرستد و منتظر دستور ما نمی ماند. بدن ما پیام های نا آگاهانه و بدون دقت را ارسال می کند. این پیام ها بر زندگی ما تاثیر زیانبار گذاشته و موجب شده که ما این کسی باشیم که الان هستیم. شاید علت بسیاری از ناکامی های ما به علت پیام های ناآگاهانه ای باشد که در پاسخ به محیط اطرافمان بدنمان صادر کرده و ما متوجه آن نبوده ایم.

حالا که با علائم شگفت انگیز زبان بدن آشنا شدیم و تاثیر غیر قابل انکارش را بر روابطمان شناختیم ، چه خوب است که از این به بعد از این علائم  شگفت انگیز آگاهانه استفاده کنیم. با انتخاب آگاهانه علامت های زبان بدن در روابطمان اعتماد به نفس لازم برای برقراری رابطه درست و موفقیت آمیز خواهیم داشت.

نتایج استفاده از علائم شگفت انگیز زبان بدن

نتایج علائم شگفت انگیز زبان بدن غیر قابل انکار و شگفت انگیز است. بیائیم از این به بعد از این علائم آگاهانه استفاده کنیم و روابط کاری ، اجتماعی و دوستانه مان را بهبود ببخشیم. بهتر شدن روابطمان به پیشرفت بهتر برنامه هایمان کمک می کند. موقعی که روابط درستی با دیگران داشته باشیم ، اعتماد به نفسمان بالا می رود. انسان با اعتماد به نفس برای خود و اطرافیانش بیشتر ارزش قائل است و دوستدار صلح و آرامش و آشتی است.

انسان با اعتماد به نفس دنیا را بهتر و زیباتر می بیند و با اشتیاق فراوان در جهت رسیدن به اهدافش قدم برمی دارد و اثرات خوب اعتماد به نفس را به دیگران منتقل می کند. دیگران از آن تاثیر می پذیرند. نتیجه این عمل به خود شخص برمی گردد و قدم های محکمتری در جهت پیش برد اهدافش خواهد داشت.

شما در رابطه با علائم شگفت انگیز زبان بدن چه می دانید؟ علائم زبان بدن در روابط شخصی ، اجتماعی و حرفه ای شما ، چه تاثیری داشته است؟ تجربه های خود را با کتاب صوتب به اشتراک بگذارید. 

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مشابه