بیوگرافی باربارا دی آنجلیس بزرگترین مشاور و روانشناس زن
بیوگرافی و زندگینامه افراد موفق جهان

بیوگرافی باربارا دی آنجلیس بزرگترین مشاور و روانشناس زن

نام فارسیباربارا دی آنجلیس
نام انگلیسیBarbara De Angelis
تاریخ تولد۴ مارس ۱۹۵۱
محل زندگیفیلادلفیا، پنسیلوانیا
شغل روان‌شناس، نویسنده و سخنران

اگر شما هم یکی از طرف‌داران دکتر باربارا دی آنجلیس هستید، قطعاً بیوگرافی باربارا دی آنجلیس روانپزشکی که رازهای داشتن روابط عاشقانه را فاش می‌کند برای شما هیجان‌انگیز خواهد بود.

دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از تأثیرگذارترین معلمان قرن بیستم در زمینه رشد شخصی و معنوی است که در 35 سال گذشته به ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان با پیام‌های الهام‌بخش خود در مورد نحوة خلق یک زندگی آزاد واقعی، داشتن روابطی سالم و سرشار از عشق و همچنین رشد شخصی کمک کرده است. وی به‌عنوان یکی از بهترین نویسندگان جهان که در حوزه سینما و سمینارهای انگیزشی هم فعالیت دارد توانسته است به شهرت بسیار بالایی برسد. او همچنین در زمینة تحول فردی یکی از بهترین ایده‌های خودباوری در سال 1980 را داراست. 

باربارا از طریق سمینارهای فروخته شده‌ خود، برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، نشر و گفتگو، برند خود را ایجاد کرد. نه‌تنها شرکت‌ها، افراد مشهور و کارآفرینان بلکه هرکسی که خواستار تحول کسب‌وکار و بهبود روابط خود است برنامه‌های دکتر دی آنجلیس را دنبال و پیگیری می‌کند. با بیوگرافی باربارا دی آنجلیس این بانوی موفق و ارزنده بیشتر آشنا شوید.

دوران کودکی و جوانی باربارا دی آنجلیس

در بیوگرافی باربارا دی آنجلیس باید بدانید که دکتر باربارا دی آنجلیس در 4 مارس 1951 در فیلادلفیای آمریکا متولد شد و در سن یازده سالگی پدر و مادر او از یکدیگر جدا شدند. جدایی پدر و مادر سبب شد او تا حد زیادی با چالش‌های مهمی در زندگی خود مواجه شود. اما این چالش‌ها نه‌تنها وی را زمین نزدند بلکه از او فردی موفق و جسور و خودانگیخته ساختند که تشنه موفقیت بود. او وارد دانشگاه شد و توانست مدرک کارشناسی خود را با بالاترین معدل کسب نماید. او کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه سیرا لس آنجلس دریافت کرد و دکترای روان‌شناسی را از دانشگاه کلمبیا پاسیفیک گرفت.

همسران باربارا دی آنجلیس

باربارا با وجود موفقیت‌های چشمگیری که به دست آورده است به اعتقاد افراد زیادی در زندگی زناشویی ناموفق بوده است. اما آیا این نکته صحت دارد. در سن 20 سالگی او برای اولین‌بار ازدواج کرد. اما پس از پنج ماه از همسر خود جدا شد.

همسر دوم او داگ هنینگ بود که پس از مدت کوتاهی از هم جدا شدند. او برای بار سوم با جان گری نویسندة کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی ازدواج کرد که ازدواج آن‌ها نافرجام بود. آخرین ازدواج او با جفری جیمز بود که به مدت ده سال با یکدیگر زندگی کردند این دو فرزندی ندارند و با دو سگ و یک گربه خود در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند.

زندگی باربارا دی آنجلیس پس از ازدواج

چالش های زندگی باربارا نقطه عطفی در زندگی وی

آیا می‌توان ازدواج‌های باربارا را که منجر به جدایی شدند یک شکست در زندگی وی تلقی کرد یا چالشی که از وی یک متخصص در زمینه روابط ساخت؟ گاهی نقاط عطف زندگی ما می‌توانند از ما الماس‌های درخشان‌تری بسازند. باربارا در تمام کتاب‌های خود از تجاربی می‌گوید در طی رابطه خود کسب نموده است.

وی اذعان می‌دارد که از گذشته خود اصلاً پشیمان نیست بلکه اگر بارها این مسیر را طی نماید باز هم همان را ادامه می‌دهد. در زمینه روابط کتاب‌های وی مانند نسخه‌هایی هستند که هر فرد می‌تواند برای بهبود روابط خود از آن بهره‌مند شوند. وی معتقد است اگر روابط به‌ظاهر شکست‌خورده وی در زندگی نبودند، او هرگز نمی‌توانست خواسته دقیق خود از یک رابطه را بداند و برای خلق رابطه رؤیایی خود تلاش نماید. 

ویژگی برجسته باربارا دی آنجلیس

در ادامه بیوگرافی باربارا دی آنجلیس جالب است بدانید که هر انسانی به دلیل تجاربی که در زندگی گذشته خود داشته است باورهایی را برای خود ایجاد می‌کند و همین باورها تجارب آینده وی را می‌سازند. اما خوشبختانه باربارا باوجوداینکه از زندگی زناشویی پدر و مادر خود تجربه شیرینی نداشت و بارها خود نیز این تجربه را تکرار کرد. اما در نهایت او با فردی زندگی می‌کند که عاشقانه وی را همان گونه که هست دوست می‌دارد.

در حال حاضر تجارب باربارا از وی روانپزشک و نویسنده و سخنران برجسته‌ای ساخته است که آموزه‌های وی الهام‌بخش میلیون‌ها انسان در سراسر جهان است.

موفقیت دی آنجلیس در تهیه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی

در سال 1994 باربارا دی آنجلیس به تولید برنامه‌های تلویزیونی در زمینة کارهای عاشقانه پرداخت و به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شد. افراد زیادی در سراسر جهان برنامة او را دیدند. او در این حرفه بسیار پیشرفت کرد و افتخارات زیادی را نیز به‌ دست آورد. دکتر دی آنجلیس به مدت دو سال به طور مداوم در تلویزیون CNN حضور داشت و به همراه گروه خود برنامة روزانه‌ای برای تلویزیون CBS اجرا می‌کردند. همچنین میزبان یک برنامة محبوب در لس‌انجلس نیز بوده است.

دکتر باربارا دی آنجلس به طور مداوم مهمان برنامه‌های OPRAH، THE TODAY SHOW، GOOD MORNING AMERICA، THE VIEW، GERALDO و POLITICALLY INCORRECT بوده است. به‌علاوه او در برنامه‌های E Entertainment و EYEWITNESS NEWS در لس‌آنجلس شرکت داشت. باربارا همچنین در ساعات خاصی برای تلویزیون PBS برنامه تولید می‌کرد.

باربارا دی آنجلیس سخنوری برجسته و پرآوازه

 در طول بیست سال گذشته دکتر دی‌ آنجلس به‌عنوان یک سخنران انگیزشی شناخته شده است و یکی از جالب‌ترین و پرطرف‌دارترین سخنرانان زن در جهان است. او صدها سخنرانی برای گروه‌های از جمله AT&T، Proctor & Gamble، Crystal Cruise Lines  و Young Presidents Organization برگزار کرده است. باربارا در کنفرانس‌های بی‌شماری همراه با دالایی لاما، ریچارد برانسون، دپاک چوپرا، وین دایر، لوئیز هی، دی کلرک، لیس برون و افراد دیگر شرکت داشته است.

افتخارات و کارنامه موفق کاری باربارا

دکتر باربارا دی آنجلیس دریافت‌کنندة بالاترین افتخار از Toastmasters International به‌عنوان برنده چکش طلایی 2007 و یکی از 5 زن دریافت‌کننده از Toastmasters International در 50 سال اخیر است. او یکی از برجسته‌ترین معلمان الهام‌بخش در مستند یافتن بخشش (DISCOVER THE GIFT) به همراه دالایی لاما، مایکل برنارد، راوی شانکار و دیگر روشنفکران معنوی است.

دکتر باربارا دی آنجلس در حال حاضر رئیس کمیته SHAKTI COMMUNICATIONS INC است که متعهد به ارسال پیام روشنفکرانه به جهان از طریق رسانه‌های الکترونیکی و چاپی است. باربارا یک جویندة جدی است که از هجده‌سالگی عمیقاً مشغول به تمرین روحانی و تحصیل در آن بوده است. چندین سال همراه با روحانیون و استادان برجستة زمان ما اقامت داشته است. بر پایه‌ این حکمت عمیق درونی است که او برنامه‌های برای تغییر زندگی خود «انتقال از درون به بیرون» ارائه می‌دهد.

افتخارات و کارنامه موفق کاری باربارا

جملات زیبای Barbara De Angelis

در ادامه بیوگرافی باربارا دی آنجلیس خواندن جملاتی از باربارا می‌تواند ساعت‌ها ما را به تأمل وادار کند. او نویسنده بسیار قهاری است که هر جمله از کتاب‌های وی می‌تواند مسیر زندگی ما را به‌کلی تغییر دهد.

  • عشق نیروی قدرتمندتر از هر نیروی دیگری است.
  • هنگامی که فقط به کارهایی دست می‌زنید که می‌دانید موفق می‌شوید، هرگز به اعتمادبه‌نفس واقعی دست پیدا نمی‌کنید.
  • هرگاه زندگی با عشق و شور را برمی‌گزیند، زندگی نیز عشق و شور خود را برای شما برخواهد گزید.
  • هنگامی که همچنان به گذشته خیره‌ می‌شوید، قادر نخواهید بود آینده‌ای را که در انتظارتان است را ببینید.
  • هرگز اجازه ندهید ترس شما را به “بی‌تفاوتی” سوق دهد. این بدترین نوع زندگی است که هر فرد می‌تواند برای خود برگزیند.

لیست کتاب‌های باربارا دی آنجلیس

   هر روز بر تعداد کتاب‌های نوشته شده این نویسنده فقید افزوده می‌شود. در زیر ما لیستی از مهم‌ترین کتاب‌های وی که در ایران منتشر شده است را آورده‌ایم. به شما قول می‌دهم از خواندن هیچ یک از کتاب‌های این نویسنده پشیمان نخواهید شد.

  • رازهای دربارة زنان که باید هر مردی بداند.
  • رازهای دربارة مردان که باید هر زنی بداند.
  • سوپ مرغ برای تقویت روح همسران
  • اعتمادبه‌نفس
  • باهم بودن
  • راهنمای زنا‌شویی موفق
  • کتابچة تمرین‌ها، آزمون‌ها و راهنمای شخصی
  • ده راز زندگی که باید هر زنی بداند
  • رازهای عشق‌ورزی
  • چطور به این وضعیت دچار شدم؟
  • شناخت عشق واقعی
  • الهام‌های دربارة عشق
  • آیا تو نیمة گمشده‌‌ام هستی؟
  • راز موفقیت زنان در اجتماع
  • عشق را بجویید تا بیابید

زندگینامه های مشابه

21 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • من کتاب چگونه به اینجا رسیدم باربارا دی آنجلیس رو خودنم واقعا کتاب محشری بود. دوران دبیرستانم که واقعا از نظر روحی ارامش نداشتم این کتاب کمکم کرد که بر افسردگیم غالب بشم. این دکتر واقعا کسیه که میشه کتاب هاش رو خوند. ازتون ممنونم بیوگرافی بسیار خوب و بی طرفانه ای نوشته بودین ادمین گرامی. لطفا اگر امکانش هست بیوگرافی بزرگان ایرانی هم بنویسین. شعرا و نویسنده های خوبی داریم.

    پاسخ
  • ممنون دوست گرامی حتما بیوگرافی افراد موفق ایرانی هم درج خواهد شد. نمونه هایی از آنها در سایت هست امیدوارم از خوندن بیوگرافی افراد موفق لذت ببرید

    پاسخ
  • بسیار بسیار مقاله خوبی بود من کتابایی از این نویسنده خوندم واقعا زیباست انسان از شکست هاش قدرت بگیره و بدونه ازشون استفاده کنه

    پاسخ
  • منم کتاب رازهای در مورد زنان و رازهای درمورد مردان ک هرزنب باید بداند و خوندم حیلی دوسداشتم و‌واقعا مفید بود واسم و البته کتاب زنانن مریخی مردان ونوسیم از جان گری خوندم ولی یه چیزی واسم جالب شد نمیدونستم ک باربارا و جان گری باهم زن وشوهر بودن و چرا این دوتا ک هردو انقد شناخت ب زن و مرد داشتن و کتاب در این باره نوشتن زندگیه مشترک خودشون دوامی نداشته

    پاسخ
    • سلام الاهه عزیز ممنون از اینکه مطالب سایت رو مشتاقانه دنبال می کنید. درسته باربارا و جان گری برای بازه زمانی زن و شوهر بودند. اما اینکه دو نفر جدا بشند اتفاق عجیبی نیست. میشه از دو دیدگاه بهش نگاه کرد
      1- قرار نیست دو تا آدم خوب حتما بتونند با هم زندگی کنند. شاید تفاوت های شخصیتی و رفتاریشون در دراز مدت باعث شده نتونند با هم کنار بیان. این نشون میده که دو تا انسان که از هم جدا میشند به معنی بد بودن اونها نیست . چیزی که ممکنه از دیدگاه ما بد باشه. ادم ها می تونند شرایط خوب و دلخواهشون رو بسازند یا اینکه با شرایط موجود بسازند. خیلی از روابط عاطفی در حال خاضر هیچ اشتیاق و لذتی توش نیست و آدمها صرفا همدیگه رو تحمل می کنند .
      2- دیدگاه دیگه هم اینکه این دو نویسنده هر دو با جزییات زیادی به تحلیل روابط پرداختند. وقتی انسان به یه چیزی خیلی توجه می کنه تو زندگی خودش هم نمونه هاش رو می بینه. درسته که دیدگاه های تحلیلگرانه ای ارائه دادند که می تونه مفید باشه اما توجه زوجین رو می برند سمت مشکلات درون یک رابطه . همین مساله باعث میشه خودشونم تو زندگیشون تجربش بکنند.
      باز هم به دیدگاه ما بستگی داره که از کدوم دید به رابطه این زوج نگاه کنیم.

      پاسخ
  • صرفا دیدگاه است وبس..برا شناخت زن و مرد خیلی کتاب خوبی نوشتن و..ولی ب نظرم افراد باید طبق فرهنگی و تمدنی ک کشورشون داره باید از کتاب های
    نویسنده ی وطنی استفا ده نمود…

    پاسخ
  • منم کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی رو خوندم خیلی عالی بود و در تصمیم گیری برای ازدواج کمکم گرد . به نظر من فقط نباید کتابهای نویسنده های وطنی رو بخونیم بلکه باید از هر نویسنده چه خارجی چه داخلی اون مطالبی که برامون مفیدهست رو برداشت کنیم

    پاسخ
  • واقعا عالی وفوق العاده هست مطالبتون وادم لذت میبره از خوندنشون و میتونیم از راهکارهاشون تو زندگیمون استفاده کنیم ونتیجه بگیریم.

    پاسخ
  • من کتاب مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب رو از جان گری خوندم واقعا به همسرای قبلی نویسندش حق دادم که جدا بشن. با اینکه یه کتاب روانشناسیه اما همش توجیه خودخواهی جنسی مردها و تاکید به رفع نیاز مرد و تحمل زنهاست. عجیب بود برام که همش از زنا خواسته با هر رفتار جنسی کنار بیان چون طبیعت مرد خودمختاره!
    کتابهای باربارا دی آنجلیس خیلی بی طرفانه و هوشمندانه ست. بخصوص کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی و رازهایی درباره ی مردان. نداشتن جنسیت زدگی نشان از عمق فکری و تسلط بر افکار و رفتار حاصل میشه.

    پاسخ
    • سلام دوست گرامی. ممنونم که اینقدر خوب تجربه خودتون از مطالعه کتاب ها رو با ما به اشتراک گذاشتین. کتاب های باربارا واقعا عالی هستند چون از تجاربی صحبت می کنه که تو زندگیش داشته و باعث رشدش شدند. کتاب رازهایی درباره مردان ایشون واقعا درس های آموزنده ای برای همه داره. بنظرتون مهمترین درسی که کتاب های باربارا می تونه به ما بده چیه؟ مثلا در کتاب آیا تو آن نیمه گمشده ام هستی، بنظرتون چه دستورالعملی رو میشه ازش در آورد برای اینکه جونها بتونند راحت تر فرد ایده آلشون رو پیدا کنند؟
      و اینکه آیا کتاب عشق را بجویید تا بیابید ایشون رو از سایت ما دیدین؟؟ این کتابشونم واقعا عالیه

      پاسخ
      • خواهش میکنم دوست عزیزم ?
        بنظرم مهمترین درس باربارا به زنان، اینه که خود واقعی شونو کشف کنن و استعدادهاشونو به عرصه ی عمل برسونن و کامل کننده ی خودشون باشن تا در کنار بهترین ها هم قرار بگیرن و در موضع ضعف و وابسته قرار نگیرن. زن ضعیف یه انتخاب ضعیف و وابسته گونه و یه رابطه پررنج رو خواهد ساخت. باربارا این باور ارزشمند رو داره که هرکسی لایق یه زندگی عالیه و نباید وقتش رو صرف روابط غلط و آزار دهنده بکنه و رسیدن به زندگی عالی شانسی نیست.
        مهمترین درس کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی شناخت و رفع نقاط ضعف خودمونه که باعث میشه با شناخت بهتر از خود، همسر مناسب مون رو هم راحت تر پیدا کنیم و بهش برسیم. یه تست عالی تو فصل آخر هست به اسم تست تفاهم. که آینده ی رابطه رو تا حد زیادی پیش بینی میکنه و تست سریعش پرسیدن این 4 سال از خوده تا بفهمیم رابطه به جای خوبی خواهد رسید یا نه: 1. آیا حاضریم طرف مقابل مونو همین طوری که الان هست و بدون تغییر بپذیریم؟ 2. آیا دوست داریم شخصیت مون شبیه این فرد بشه؟ 3. آیا حاضریم از این آدم بچه دار بشیم؟ 4. آیا دوست داریم بچه مون کاملا مثل این فرد بشه؟ اگر حتی جواب یک سوال نه باشه یعنی رابطه سالمی رو شروع نکردیم.
        کتاب رازهایی درباره ی مردان میتونم بگم بهترین کتابیه که یه زن برای زندگی شخصی و روابطش میتونه بخونه. اینکه چطور وضعیت فکری و احساسی یه مردو با افکار و رفتارش تشخیص بدیم و وارد رابطه غلط نشیم، چطور رابطه زناشویی رو به سمت تعادل و موفقیت ببریم و پارو زن تنهای قایق دو نفره ازدواج نباشیم، چطور همسر بهتری باشیم و لذت ببریم و لذت بدیم و درک کنیم و درک بشیم، همه به بهترین وجه توضیح داده شده و با یه خلاصه بردای ازش و نگاه اجمالی هرچند وقت میشه مطالبو تو ذهن یادآوری کرد.
        کتاب رازهایی درباره ی زنان هم بنظرم خوب بود ولی میشد کامل تر و ریزتر مسائل زنان رو بررسی کرد.
        کتاب عشق را بجویید تا بیابید رو لینک دانلودش رو نتونستم از سایت تون بگیرم متاسفانه ❤

        پاسخ
        • ممنون رهای عزیز که آموخته هات و برداشتت از کتاب های خانوم باربارا رو با ما به اشتراک گذاشتی. لینک دانلود کتاب عشق را بجویید تا بیابید روی سایت هست . اگر مشکلی در دانلودش داشتین ، می تونین از طریق تلگرام یا واتس آپ با شماره ای که روی سایت هست ، ارتباط برقرار کنید تا لینک برای شما ارسال بشه.براتون آرزوی بهترین ها رو دارم.

          پاسخ
        • رهای عزیز لینک کتاب صوتی عشق را بجویید تا بیابید در زیر برای شما ارسال شد، پس از ثبت نام در سایت می تونین با زدن افزودن به سبد خرید و طی کردن یک مرحله ساده ، لینک دانلود مشتقیم کتاب رو دریافت کنید. لینک زیر مربوط به صفحه محصول هست. این کتاب تا یک مدت محدود رایگان هست پس سریع تر دانلودش کنین.
          https://gerdabjazb.com/audiobook/کتاب-صوتی-عشق-را-بجویید-تا-بیابید/

          پاسخ
  • کتاب اعتماد بنفسشو خوندم معرکس دوباره میخوام بخونمش که اعتماد بنفسم اومده پایین یکم

    پاسخ
  • من کتاب اعتماد به نفس اش خواندم عالی است و تصمیم دارم همه کتاب های باربارا را بخوانم واقعا که جالب بود

    پاسخ
    • سلام دوست گرامی ، ممنون که حس خوبتون رو با ما به اشتراک گذاشتید، از کتاب اعتماد به نفس ایشون چه نتایجی کسب کردین ؟ می تونین آموخته هاتون از کتاب رو با ما به اشتراک بگذارید؟؟

      پاسخ
  • بسیار عالی بود من اکثر کتابای ایشونو خوندم و به خود باوری و اعتماد به نفس بالا رسیدم درکم نسبت به حهان تغییر زیادی کرده واقعا اشنایی با کتاب راز موفقیت در اجتماع تلنگری بود برای زندگی من

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

زندگینامه های مشابه